IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 25-05-'11: Explosions in the Sky @ Paradiso Amsterdam
Silence
Usericon van Silence
Posted 21-02-2011 16:25 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Explosions in the Sky in Paradiso.
www.paradiso.nl/web/.../Explosions-in-the-Sky-Indiestad.htm

Entree: 16 euro (maar daar komen de service kosten e.d. nog bij)
Aanvangsttijd: 20.30

Nog niks bekend over een eventueel voorprogramma.

Er komt trouwens halfverwege het jaar ook een nieuw album, ik ben erg benieuwd naar nieuw materiaal.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 21-02-2011 16:30 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zoals ik al zei, kijken of het lukt met geld etc. Hopelijk komt er ook nog een tijdschema ofzoiets dergelijks, zou zonde zijn als ik een deel zou moeten missen wegens trein terug.

Silence
Usericon van Silence
Posted 21-02-2011 16:32 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Yes, ik hoop op geen voorprogramma, 2 uur show van hun kant, en dus om half 11 mooi terug richting huis.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 21-02-2011 16:35 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ja dikke plus 1! Ik weet niet of het Paradiso een beetje dicht bij het CS in Amsterdam ligt, want dan is de laatste mogelijkheid terug om half 11. Zelfs met bussen ed.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 21-02-2011 18:25 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Aanwezig.

You have time. You are doing fine.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 21-02-2011 19:37 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2011 16:35 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ik weet niet of het Paradiso een beetje dicht bij het CS in Amsterdam ligt.

Nee.

Als je mazzel hebt dan sta je met 15 min. (tram) op het station van Paradiso. Ik ga meestal uit van 25 min. (lopen van Paradiso naar de halte, lopen van tramhalte CS naar perron CS erbij).

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 21-02-2011 20:02 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Die datum dus maar even vrijhouden.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 21-02-2011 20:20 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2011 19:37 schreef Tenderstrike het volgende:
Nee.

Als je mazzel hebt dan sta je met 15 min. (tram) op het station van Paradiso. Ik ga meestal uit van 25 min. (lopen van Paradiso naar de halte, lopen van tramhalte CS naar perron CS erbij).

Dan word het dus moeilijk vrees ik... Wel Weert aansluiten op een van de drukste intercities maar nachtnet, of iets langer doorrijden, ho maar.

Of gewoon tot aan Eindhoven en dan ene taxi... Damn ik ben slim.

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 21-02-2011 20:21]

miikja
Usericon van miikja
Posted 21-02-2011 21:13 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

quote:
Op 21 februari 2011 19:37 schreef Tenderstrike het volgende:
Nee.

De afstand van het perron tot Paradiso is een kleine 2,5 km. Dat loop je sowieso wel in een half uurtje. Ligt anders als je moe bent van het dansen

Lalena
Usericon van Lalena
Posted 21-02-2011 23:06 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Ah super! Hopelijk zpelen ze een beetje vroeg, dan ben ik ook wel aanwezig.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-02-2011 11:18 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Eindexamens

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Silence
Usericon van Silence
Posted 14-03-2011 20:01 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Voorprogramma is Linchens. Dit zal om 19.30 beginnen.
Om 20.30 begint Explosions zelf te spelen.

http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Explosions-in-the-Sky-Indiestad.htm

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 14-03-2011 20:03 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Oh, dan ga ik het eens proberen!

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 14-03-2011 20:39 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Ik wil hier graag bij zijn, weet alleen nog niet zeker of ik kan.

Hoe snel zal dit uitverkopen? Anders koop ik gewoon een kaartje en dan zie ik wel :')

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 05-04-2011 13:53 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2011 18:25 schreef intothevoid het volgende:
Aanwezig.

Toch maar niet. Ik vind het nieuwe album bij nader inzien behoorlijk kut en zo te zien spelen ze er veel van op deze tour.

You have time. You are doing fine.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com