|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
signature |
|
DOEN DOEN DOEN signature |
|
quote:Is hij nu al gelekt? Afgelopen week nog niet. |
|
Ik ga hier niet openlijk toegeven dat ik gefaald heb in het binnenhalen van de plaat. |
|
ik stuur je een ... versie dir moet gehoord worden signature |
|
nog iemand? signature |
|
quote: |
|
Bartbrotha, ik stel voor dat je dit morgen gaat draaien in je auto. |
|
Toch wel lekker, stiekempjes. Ondanks de overdaad aan drum. |
|
Aardschok: 30/100 signature |
|
Niet verrassend, Emmure's Goodbye to the Gallows kreeg ook slechts een 50/100. Zo zie je maar hoe subjectief een review is Welk vergelijkingsmateriaal gebruiken ze voor Rootless? |
|
quote: Die van Emmure is precies de goede score hoor Ik check nu American Me, hard aan zonder shit om me heen. Klinkt wel fijn, geen fratsen en af en toe doet me die zanger aan Greg Puciato denken. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Saaie moshcore: check. Slechte digitale productie: check. Ontzettend clichématige teksten: check. 0,0 procent afwisseling/eigenzinnigheid: check. Next! dat was het... en dan zie ik dat The Haunted 88/100 krijgt terwijl dat helemaal NERGENS over gaat en een afgezeken en -gekeken Eden's Curse CD man de maand wordt omdat ze Dream Theater verafgoden en gdomme Vicious Rumours met een extreem clichématige aanpak haalt de top 10 (geen slecht album though) WTF???!!! En dan ga ik me nog niet uitspreken over de zoveelste herhalingsoefening van Whitesnake!!! waar gaat dit over?? wat zijn dan de beginselen van "een goeie plaat"?? hoe kun je daar nu iets uit opmaken. Zit behoorlijk krom in mekaar hoor. signature |
|
Rustig Hypnos. Je bepaalt toch zelf welke muziek je leuk vindt? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
ja, maar blijkbaar hoeft een muziekblad geen visie te hebben (en geen gehoor ook) signature |
|
Wat voor score krijgen ze in de rocktribune? Dat is belgisch toch? |
|
geen idee, heb per ongeluk een Aardschok gekocht om mijn tijd te verdoen op een mislukte jobbeurs vanmiddag signature |
|
Als ik Amia Venera Landscape een 96/100 geef, dan is toch ook niet iedereen het met mij eens? Als een ouwe lul alleen maar zweert bij ouwelullenrock en niets moet hebben van enigzins acceptabele deathcore, dan houdt die persoon zich echt niet in om het een laag cijfer te geven. Ik weet overigens niet wie de reviewer is. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Het hangt allemaal af van hoe je het invult. Het is overduidelijk moshcore, maar met wat extra invloeden van Chimaira en Soilwork. Je moet het genre wel al trekken om het te horen, anders lijkt het inderdaad 'saaie moshcore'. De productie is inderdaad overdreven wollig. Ik vind dat een charme hebben, maar als je dat niet trekt zul je er erg hard over struikelen. De teksten zijn gewoon clichématig, Hypnos Maar ik ken momenteel geen moshcoreband die geen clichématige teksten heeft. Hier komt het nog maar eens voorbij: als je het genre niet trekt, zul je je hieraan storen. De afwisseling en eigenzinnigheid snap ik maar half. Naar mijn mening staat het bol van de afwisseling omdat de muziek enorm dynamisch is. Maar het blijft eigenlijk het principe 'breakdowns met wat interessante stukken tussen'. Subjectiviteit is een bitch Edit: goeie vraag van Pimmert, wie is de reviewer? [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 31-03-2011 20:33] |
|
OT: Ik ga dit album eens binnen halen als dat kan. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik dacht dat wollig meer dof was en digitaal is vrij helder altijd. |
|
Wollig zie ik als overdreven dik geproduceerd. Het geluid is eigenlijk enkel helder als je het door een meer dan goed geluidssysteem afspeelt. |
|
quote: ja, maar als ouwelullenrocker blijf je er toch gewoon af ? Ik geef Eden's Curse toch ook geen 30/100, want dat was mijn uiterst subjectieve mening geweest signature |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |