|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo wat was dat vet. Goed naar de klote ook. Jammer dat ik er vanavond niet bij ben. |
|
Pigsty viel tegen? Hmmmz, daar had ik er graag voor naar toe willen gaan. |
|
Ik ben wel benieuwd naar hoe Weekend Nachos, Wormrot en Doom waren. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
+1 |
|
Weekend Nachos was gewoon fucking hard. Wat een optrede, helemaal los gegaan. Voor de rest kan ik er mij niet veel van herrineren, hehe. |
|
Vond Wormrot en Doom ook gaaf! |
|
En dat Bastard Noise was ook zeker niet verkeerd. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 16-10-2011 14:43] |
|
Gisteren geweest en was een leuk feestje Beste bands: Xaros, Bitterness Exhumed, Entrails Massacre, Skullhog, Wormrot en Doom. Eerste keer Bloodshed is me dus goed bevallen |
|
Suffering Quota @ Bloodshed De uploader denkt dat The Grin zijn |
|
Zaterdag was vooral Wormrot de uitschieter, wat een fantastische band! En Skullhog was ook goed om ze weer in actie te zien. Verder leuke shows gezien van oa Maruta, Citizens Patrol etc. |
|
Was hard een hard weekendje. Dit vond ik er van: http://www.metalrage.com/livereviews/1298/bloodshed-fest-2012-biggest-grindcore-indoor-fest-delivers-best-and-most-diverse-bill-so-far.html |
|
Cool! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |