|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
...is er al een bericht op zm m.b.t. 25 mei? co-operation not competition! |
|
Wat is er dan? |
|
|
|
Problem solved: FREE SHOW AT TUROCK IN ESSEN THIS FRIDAY MAY 27TH. Due to unforseen logistical/technical reasons we got the news that the show in Bochum this friday is cancelled. We are very sorry for this, but we have a great replacement for this show. We will do a FREE entrance showcase at Turock Essen instead. This will be an exclusive showcase which will be our first European show outside Norway since the release of "V". Joing us on this showcase are Kampfar & Krakow. This night we will also launch our new merchandise, and beeing a FREE show, you know where to put your money:-) Spread the word and hope to see you all there The Brigade. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zo meteen maar eens lekker naar Arnhem met een speciaal presentje voor de sessie-bassist; heb er zin an! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Over 'n uurtje ook maar eens die kant op. |
|
Over 2 uurtjes die kant op, zin in |
|
snotverkouden ingrid gaat straks ook maar eens die kant op |
|
Ik ga denk ik om 18.43 uur. Akkoord? 100% anti-Kvelgeest |
|
Playing order: Krakow: 19.00 - 19.30 h Vreid: 19.45 - 20.45 h Secrets Of The Moon: 21.00 - 22.00 h Kampfar: 22.15 - 23.15 h 100% anti-Kvelgeest |
|
VVK is inmiddels gestopt. Maar er zijn nog kaarten aan de avondkassa beschikbaar! |
|
Aanwezig in R'dam. |
|
Een zeer geslaagd avondje, vooral Kampfar was magistraal! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Helemaal met John eens Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik sluit me er maar bij aan... |
|
Ze speelden alleen wel heel erg veel te kort zeg |
|
Volgende keer Secrets of the Moon weglaten en de andere bands iets langer laten spelen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
godver, gezelig avondje weer... Krakow: te weinig power, te saai... Vreid : totaal niet mijn ding, het "hey hey hey, come one" gehalte begon me mateloos te irriteren. Secrets of the Moon: vette show, lekker geluid ook! Kampfar: energiek, cool! goed feestje dus! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
HEUY!!!! Zeer geslaagde avond! Krakow erg vet!!!! Wel een band waarvoor je in de stemming moet zijn. Vreid gaaf!!! alhoewel het langzaam op gang kwam.. SOTM niet (willen) (ge)zien, mooi om buiten bij te praten en af te koelen... Kampfar enorm vet!!!! De band van de avond, jammer dat het snel voorbij was. Woensdag naar Rotterdam, heb er zin in en deze keer met [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 30-05-2011 14:12] |
|
Toch jammer. Had Vreid en Kampfar graag live aan het werk gezien. |
|
quote: Dan zou ik naar R'dam gaan, want je hebt wel wat gemist. (SotM vond ik ook niet verkeerd, was alleen anders dan Vreid en Kampfar.) 100% anti-Kvelgeest |
|
Toevallig iemand een setlistje van Kampfar en SoTM ? |
|
Krakow kwam niet echt over, zoals Hub zei: je moet er voor in de stemming zijn. Vreid had van mij wel meer oud materiaal mogen spelen. Desondanks groeiden ze toch wel in de set. Secrets of the Moon kende ik amper, maar was blij verrast. Gave show. Kampfar was inderdaad de band van de avond! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |