|
Auteur: |
|
|
Interessant. Onslaught vg jaar op Elsrock was zeker de moeite waard. Die andere bands ken ik niet. Kwaliteit? 100% anti-Kvelgeest |
|
SuidAkrA!! =) |
|
Aanwezig voor Onslaught (en misschien na 1 april nog een keer bieren met Mellanie ). |
|
Waarom valt alles op dezelfde dag tegenwoordig?!! Even overwegen of ik hier misschien heen ga.. Debauchery!!!! |
|
quote: Onslaught was idd op Elsrock erg vet en Khaoz natuurlijk! Waarschijnlijk wel aanwezig! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Zeker weten, wordt vast gezellig |
|
Zaal open: 19.00 Aanvang Khaoz 19.15 [Dit bericht is gewijzigd door metalteacher op 01-03-2011 11:46] |
|
de online kaartverkoop loopt inmiddels.... |
|
en loopt... |
|
het loopt niet? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Boven verwachting eigenlijk. Daar zijn we erg blij mee. |
|
Jaaa zeer waarschijnlijk aanwezig!!! Is er trouwens iets van een speelschema bekend?? Dan weet ik of ik nog met de trein terug kan naar huis of niet [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 30-03-2011 0:43] |
|
Hmmm. Debauchery Wie weet ga ik wel even aanwaaien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Komen de mannen van Onslaught wel gewoon, nu ze mot hebben met die drummert? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Speelschema is bekend, zal ik even vanavond erop zetten. in elk geval is het optreden om 23.30 klaar. dus voldoende tijd voor openbaar vervoer lijkt me. optreden gaat gewoon door met andere drummer. |
|
Hm, ik zie net pas dat Debauchery is vervangen door Final Depravity, dus ik haak af. |
|
quote: Ik kom met de auto dus de tijd is gelukkig geen probleem. Dat de mannen van Onslaught gewoon spelen is mooi, want voor hun kom ik! Khaoz is ook buut, die pakken we dan ook maar ff mee 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Speelschema: 19:30 - 20:00 Khaoz 20:20 - 21:00 Final Depravity 21:20 - 22:00 Suidakra 22:30 - 23:30 Onslaught |
|
schopje |
|
Morgen al! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Debauchery... die mogen ze afschieten van mij. Boeiender |
|
quote: Die zijn ook niet van de partij vanavond in Harderwijk: Speelschema: 19:30 - 20:00 Khaoz 20:20 - 21:00 Final Depravity 21:20 - 22:00 Suidakra 22:30 - 23:30 Onslaught Laatstgenoemde met een nieuwe (en veel betere) drummer. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
Index / Concerten |