|
Auteur: |
|
|
goed om weten! signature |
|
+ 25 euro? Jaja.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Das dan nog altijd 0,75 Euro per cd, wel jammer dat de doosjes er niet bij zitten! Wij van Aratron hebben gebruik gemaakt van Hamupro, dat was incl. boekje en doosje naar verhouding veel goedkoper http://www.hamupro.nl/cd.php 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Best prijzig, voor onderzetters. |
|
quote: Tja een goed biertje vraagt om een waardige onderzetter! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik twijfel nog, als zelfs een flesje heineken weigert er op te gaan staan.. wat zou Hertog dan wel niet doen? Wegrennen? Zichzelf kapot laten vallen? Eeuwig zonde. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-02-2011 10:15] |
|
Niks mis met Heineken! |
|
Ik hou inderdaad ook wel van af en toe wat ranja. |
|
quote:You wanna get fucking beaten Danny? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Door jou? |
|
quote:Leer je filmquote's aap. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Cd`s zijn zóóó vorige eeuw Look at me, jerking off in the shower... This will be the high point of my day; it's all downhill from here. |
Index / Algemeen |