|
Auteur: |
|
|
Zeilen .. zuigt .. |
|
quote: Nou hoor.....*trekt een pruillipje en begint zachtjes in een hoekje te huilen* I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Zeilen is gaaf! Ik vind niet dat ik zelf erg goed kan zeilen, maar gelukkig heb ik vrienden die het wel heel goed kunnen en in het bezit zijn van zeilboten No regrets and no remorse... |
|
quote: Hmm, ik vind het zuigen. Komt nmet name door die enorme zeilballen die de hogeschool hier bevuilen met hun gebral. Het komt dus door een negatieve assosiatie dat ik het vind zuigen. Net zoals hockey. |
|
aaaaaaaaaaaaargh. ik heb het een paar keer gedaan, maar als iets NIKS voor mij is, dan is het zeilen, . die fucking teringdingen, ik wordt altijd kotsmisselijk, en als het mooi weer is dan lig je in de zon, OP HET WATER! LEUK! je kan net zo goed met je kop uit het raam in de auto gaan zitten ofzo. zeilen, bah. maar ieder zijn smaack. |
|
mwahaha, negatieve assosiatie, duur woord voor vooroordelen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Zeilen heerscht!!!! Zeilen is cool Zeilen is VET |
|
quote: Nee hoor, vooroordeel betekent dat je niet wat het is, maar wel je oordeel erover klaar hebt. Ik heb het wel eens gedaan. Vond het niet zo denderend. Werd alleen erg aggressief van die Jan-Karel-Richard's die zich zo ballerig moeten gedragen zodra het woord zeilen valt. |
|
Gelukkig heb ik niet veel last van "zee"ziekte. Maar ik kan me best voorstellen dat Jenje zeilen met van die "studentenballen" vergelijkt, binnen het "roeiwereldje" heb je ze ook wel rondlopen. Superirritante lui Ik heb gewoon van vrienden leren zeilen en bovendien woon ik vlakbij een aantal meren... No regrets and no remorse... |
|
Boten hebben me nooit zo getrokken, ik ga waarschijnlijk wel surflessen nemen, dat lijkt me wel heel erg cool |
|
Ik heb een keer gezeilt... |
|
af en toe met een paar lui een bootje huren is echt super. kratje bier in het vooronder, zeilen omhoog en gaan |
|
Kijk, biertje op het water prima, iemand anders mag sturen/zeilen blaa Vissen op zee, das pas tof. |
|
Ik stuur wel zelf. Echt leuk om te doen. Wanneer is de ZM zeildag? Allemaal bootjes met zwarte zeilen met ZM erop |
|
Andere boten enteren woohaa |
|
quote:Hee jij piraat! |
|
quote: Met kromzwaarden en dan de opvarende zeilballen offeren aan de duisternisch |
|
quote:Hmm... dit komt mij ook erg bekend voor... No regrets and no remorse... |
|
En waar is de plee dan op zo'n boot? |
|
quote: en hun ziellige bootjes al brandend terugsturen gna gnba Aaaiii matie, you shall walk tha plank mwuahaha |
|
Ik heb een hele leuke zeilvereniging gevonden (zonder ballen ) in Broek in Waterland (bij Purmerend enzo). Daar komen mensen uit heel het land heen en tis er supergezellig! Ik vind het zeilen op zich (met of zonder bier) echt heel erg gaaf. Vooral als je met zn 2en aan de grootschoot moet hangen met windkracht 7 als je overstag moet! Ok, ik draaf door... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: EN KIELHALEN!!!! en de kinderen in de mascht hijzen en natuurlijk blasphemische bootnamen [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 02-05-2002 17:52] |
|
VOlgt er ook iemand dit jaar de Volvo Ocean Race? Enorm heerschende strijd tegen de elementen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Braveau! Zeilen is gaaf. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Index / Algemeen |