|
Auteur: |
|
|
signature |
|
zal ik doen, o uwe hoogheid signature |
|
Bingo! Thy Art Is Murder staat bij mij erg hoog genoteerd door Infinite Death (EP, 2008). Bloedagressieve en messcherpe deathcore met enkele fantastische breakdowns. De eerste full-length (die van vorig jaar, ben de naam even kwijt) vond ik heel wat minder omdat ze daar een veel te volle productie aannamen. Instant orgasme bij 1:44. |
|
quote: The Adversary dus Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
de deathcore-quiz signature |
|
Die dus, ik had je bericht niet gezien toen ik het mijne postte quote: Er zijn toch ook talloze topics van black metalbands? Terwijl er een algemeen topic is over black metal? Maakt weinig uit volgens mij [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 25-02-2011 22:32] |
|
quote:Raad eens wie het overgrote deel van die topics heeft aangemaakt. |
|
Daar heb je een punt |
|
ja zeg, zal ik wat thrashtopics openen dan of power metal signature |
|
Maar aan de andere kant is het merendeel van de ZM goers volgens mij black metalfans, en niet -core fans. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
we zullen de boel es Levellen signature |
|
signature |
|
Dit is goed. |
|
Huh dit klinkt als Behemoth |
|
Gisteren geluisterd. Bruut gitaargeweld jammer alleen dat je t niet altikd zo extreem duidelijk hoort. Althans niet op mindere versterker en speakers (da's echter wel mogelijk, ook bij zulke laaggestemde gitaren). When your people matter, menstrual health matters |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Index / Heavy Metal |