|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan zal jij wel genieten dus, jij bent toch juist van de heilige poep? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Best kans dat die nummers live heel gaaf zijn. |
|
quote:We zullen het zo zien |
|
Morbid Angel was echt vet deze avond, bijna het hele album Covenant gespeeld en dan zelfs Angel Of Disease.. 2 nieuwe nummers waren ook goed te pruimen Heb al zin in morgen in 013 ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Nou dat beloofd wat voor straks, was het nog een beetje druk gister? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-06-2011 8:53] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nou ik kan met een gerust hard naar Tilburg afreizen, ben echt benieuwd hoe de nieuwe nummers live klinken. Ik zal Tim Yeung in de gaten houden, ik hou wel van zulke drummers 5 Euro's? Op je muil!! |
|
je zult nooit weten hoe die nieuwe nummers live klinken. De deathmetalnummers klinken als de rest en die gewaagde zooi spelen ze niet. |
|
quote: Tenzij ze vandaag besluiten om ze alsnog live te spelen, wat ik niet hoop overigens 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ah, goeie keus geweest om niet te gaan dus |
|
Nou die nieuwe nummers knallen live net zo als die oude, het is hier in 013 lekker warm en nog best druk. Het geluid is best goed maar staat behoorlijk hard! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
quote:Hij is scheef |
|
leuk dat de Jostiband er ook was Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Zijn buttons weer "in"? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gelukkig had David Vincent niet dat afschuwelijke leren pakje aangedaan Het was een vette show en Morbid Angel speelde erg goed vond ik, van de nieuwe plaat werden Nevermore, Excisto Vulgoire en I Am Morbid gespeeld, verder veel golden oldies waaronder Rapture, Where The Slime Live, Angel of Disease en God of Emptiness. De supportbands Centurian en Severe Torture waren retestrak, al vond ik ST op den duur saai worden, weinig variatie helaas 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Was een leuke middag/avond gister. Kwart over 4 stapte ik 013 binnen en daar was Centurian al aan zijn set bezig. De zanger, bassist en de drummer kwamen mij bekend voor ( ) en muzikaal klonk het allemaal niet verkeerd. Was dus wel voor herhaling vatbaar. Het was nog niet zo lang geleden dat ik Severe Torture zag (april), maar ik kan deze band niet vaak genoeg zien. Vandaag waren de heren wel erg goed op dreef. Er werd superstrak gespeeld en het geluid was loepzuiver. Oa Slaughtered, Grave Condiction, Unholy Misconception, Feces For Jesus en Mutilation Of The Flesh kwamen voorbij. Gaaf optreden! Morbid Angel liet niet lang opzich wachten en trapte af met Immortal Rites en het eerste wat me opviel is dat het geluid wat minder is dan bij Severe Torture. De solo's klinken daarbij wat schel, wat mij doet besluiten om m'n oordoppen maar in te doen. Toch word er goed gemusiseerd. Het is wel even wennen om Tim Yeung achter het drumstel aan het werk te zien, het is een geweldige drummer, maar toch zie en hoor ik liever Pete 'Commando' Sandoval. De heren zijn in ieder geval goed op elkaar ingespeeld. Men geeft een goed optreden weg, maar ik heb wel eens betere optredens van ze gezien. Setlist Morbid Angel: (met dank aan yowanuzzz) 1. Immortal Rites 2. Fall From Grace 3. Rapture 4. Pain Divine 5. Maze of Torment 6. Sworn to the Black 7. Existo Vulgoré 8. Nevermore 9. I Am Morbid 10. Angel of Disease 11. Lord of All Fevers 12. Chapel of Ghouls Encore: 13. Dawn of the Angry 14. Where the Slime Live 15. Blood on My Hands 16. Bil Ur-Sag 17. God of Emptiness 18. World of Shit |
|
Slechts 1 nr uit de Tucker periode. Slechte zaak! |
|
Idd, van mij hadden ze wel meer nummers van Formulas...mogen spelen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |