|
Auteur: |
|
|
ENTOMBED IZEGRIM FEAST Datum: 21-05-2011 Open: 20.00 Aanvang: 20.30 Prijs: € 15,- Patronaat Zijlsingel 2 Haarlem Meer info en tickets: http://patronaat.nl/21-5-2011/entombed-%28swe%29-izegrim-feast [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 28-02-2011 20:08] VOOR HET VOLLEDIGE PATRONAAT PROGRAMMA CHECK WWW.PATRONAAT.NL |
|
Dit is wel de moeite waard. Misschien maar even een kijkje gaan nemen. A metalheart is hard to tear apart |
|
|
|
|
|
Aanstaande zaterdag! VOOR HET VOLLEDIGE PATRONAAT PROGRAMMA CHECK WWW.PATRONAAT.NL |
|
quote: Jep! |
|
Hoeveel had je al op toen je dit bericht postte?? Hoe was het trouwens? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Helaas gemist. Entombed zie ik wel een andere keer, maar Izegrim vind ik echt dodelijk saai. Feast is wel aardig, maar vond ik er niet zo bij passen. |
|
Gisteren in Eindhoven was Izegrim erg gaaf en ze kregen het publiek goed mee. Entombed knalde en met 10 nummers van de eerste twee LP's kon dit optreden niet meer stuk. De eerste band was in mijn ogen dodelijk saai en dus totaal overbodig. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Index / Concerten |