|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wordt een aardig lang kanaal dan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hangt ervan af of ik met OV nog naar Amersfoort terug kan komen na de show. |
|
quote: Wellicht met een bootje.. |
|
quote: Dat is een behoorlijk risico, denk ik. Ik geloof niet dat die band nou volle zalen trekt hier in Nederland. Ik zou zelf in ieder geval niet gaan. Bareuh... |
|
Mochten ze naar Lelystad komen (of waar dan ook in Ned.), ben ik er bij!!! Mekong Delta's laatste plaat "Wanderer On The Edge Of Time" is wederom een meesterwerk. Liefhebbers van technische thrash/metal (bijv. Toxik/Watchtower etc.) zullen dit waarderen. Ik heb geen idee wat deze band kost maar aangezien ze weinig tot nooit deze kant op komen voor de fans een langgekoesterde wens. |
|
Ken de band niet maar als ze naar Lelystad komen ga ik hun materiaal wel even beluisteren, woon toch niet ver van lelystad vandaan |
|
Dat zou wel cool zijn. =) |
|
ligt er aan wanneer maar da's wel fokking leip!! |
|
quote: Mekong Delta + Mayan zou opzich ook niet zo'n slechte combi zijn [Dit bericht is gewijzigd door Grutte Pier op 01-03-2011 16:45] |
|
Wie? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik merk het al, een Justin Bieber kloon ofzo. Ben blij te grim te zijn hiervoor. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ik denk dat het zonde is om deze band in de underground neer te zetten. ze lijden er enorm verlies op vanwege het wegblijven van het publiek en zullen een volgende keer dubbel zo hard uitkijken voordat ze weer een metalband boeken. Het genoemde Mayan zal inderdaad een betere optie zijn, en nu ook nog voor een redelijke prijs te boeken. dat zal na de release ook wel anders zijn. |
|
Mekong Delta is werkelijk een enorm fijn bandje en mochten ze in NL spelen zou ik er ook zeker heen gaan. Ik heb alleen wel de indruk dat de belangstelling voor dit genre in NL, kijk bijvoorbeeld eens naar een paar jaar Headway Festival in Amstelveen (R.I.P), dusdanig klein is dat je toch het risico gaat lopen dat je de zaal niet vol krijgt. Persoonlijk zou ik er voor kiezen ze te boeken met een betaalbare band die wel veel publiek trekt en dan indien mogelijk als dubbele headliner en niet als support voor een half uurtje. Maargoed, ik ben natuurlijk geen bendjesboeker dus wellicht zit ik er volledig naast. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
precies, dat is de beste optie in deze. maar jah dan moet de band voor onkostenvergoeding hierheen kunnen, wil je het alsnog betaalbaar krijgen op hun myspace staat trouwens dat ze 25 mrt in frankrijk spelen, ik denk dat je hierin toch een hele mooie kans voorbij hebt laten gaan. voor een weinig meer heb je ze dan ook in nederland [Dit bericht is gewijzigd door metalteacher op 06-03-2011 20:04] |
|
quote: Eh, ben ik nou gek? Mekong Delta komt toch uit Duitsland? 2min google'n leert uit een plaatsje naast Essen... |
|
Vietnam hoor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik ben nog in de Delta werken geweest in Nederland signature |
|
quote: |
|
quote: Ik bedoelde de band, niet het gebied |
|
Band kan niet al teveel kosten. Waarom niet met een paar vrienden een paar honderd euro lappen, al je vrienden uitnodigen. Wat er nog meer komt is meegenomen, maar evt. verlies incalculeren. Met uitbaters kan vaak ook nog wel wat geregeld worden ivm PA, horecaomzet etc. |
|
Probeer eens een avondje op te zetten met Chainsaw. Mischien kun je wat maniac's naar de zaal toe krijgen, dan nog een lokale band erbij en mekong delta. zodoende moet je toch in staat zijn om wat mensen naar je toe te krijgen die avond. kom je er niet uit, kun je me altijd even mailen. misschien kunnen wij iets voor je betekenen. |
|
quote: Van wat ik heb gehoord kosten ze wel iets meer dan een paar honderd euro. |
|
Dan wordt het lastiger, simpel. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |