|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
mpg ff afgeluisterd, echt fucking geniaal!! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-05-2007 2:10] |
|
Ik wist wel dat je nog niet ging slapen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
haha. 'k was al wel al zo skeel da'k mpg ipv nog typte. :s |
|
quote: He? Wat heb ik gemist? Watchtower reunie of wat? |
|
quote: +1 Yeeeeehaaa! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Jeuj! Hou ze maar bij de les martinator! Tijd dat die plaat eindelijk afkomt!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het optreden op Headway festival een paar jaar geleden was iig waanzinnig gaaf! Van mij mogen ze nu trouwens wel met Alan Tecchio komen, Control&Resistance vind ik ook super!! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
joooa! dat zou idd helemaal te gek zijn |
|
euhm... ik ken dit niet signature |
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: +1!! Balen alleen dat ik die video opnames ervan maar niet kan vinden The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nou ja, hangt er misschien een beetje vanaf wat je onder een reunie verstaat, maar sinds 2000 zijn ze af en aan wel met elkaar bezig geweest. Het is eeuwig zonde geweest dat Ron's handen na de C&R tour onder het mes moesten, want tijdens de twee/drie jaar revalidatie erna, toen Doug en Rick met Retarted Elf hun brood verdienden en Alan zijn weg ging, kwam WT aardig op z'n gat te liggen - Doug en Rick kregen goeie banen en gezinnen en als je eenmaal broodwinner bent, weet je meestal wel wat er gebeurt... Ik denk dat het optreden op Balingen hun echte reunie was en dat ze in de tussentijd voor zover het familieleven van Doug en Rick en alle andere drukke activiteiten van Ron (Ink en nu Blotted Science, die ook aan een nieuwe CD werken en willen gaan optreden, bijvoorbeeld) en Jason van WT zeker geen full time band zullen maken, maar ik ben allang blij als ze met Mathematics eindelijk eens laten zien wat progressive metal echt zou moeten zijn en af en toe eens langskomen. Overigens willen ze proberen om rond KIT ook wat andere shows te doen, maar dat is (net als de CD en in mindere mate het optreden op KIT) nog afwachten. Laten ze eerst Mathematics maar eens afmaken! Kan nog een lekker metal jaar worden zo, met nieuwe Necrophagist, Gnostic, Atheist, Obscura en (persoonlijke Thrash favorieten) Heathen! |
|
Ik weet niet hoor... maar Watchtower speelde een paar jaar geleden nog in Amstelveen in de P60. Hoezo reünie? |
|
Jehova metal? |
|
quote: Nou nee... Al kregen/krijgen ze die vraag vaak naar aanleiding van de naam. Niks (anti-)gelovigs aan! |
|
quote: Nou nee... Al kregen/krijgen ze die vraag vaak naar aanleiding van de naam. Niks (anti-)gelovigs aan! PS: geen idee hoe deze post hier twee keer terecht is gekomen, maar ik lijk 'm niet te kunnen deleten... [Dit bericht is gewijzigd door Martinator op 02-03-2009 11:18] |
|
@Martinator: Quo Vadis en Pestilence lijken me ook in dat rijtje te passen en dat zijn in het tech-genre dan nog de bekende namen @kriziunizer: geen reunie idd, want de band is nooit gesplit, maar was wel lange tijd bevroren...ontvriezing dus The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vond Jarzombek solo sowieso veel beluisterbaarder. Dat gekrijs van die McMaster kan me gestolen worden. Alleen de eerste LP was destijds wel cool. Ik heb nog met de bassist geschreven en was lid van The Tower Report. Jaren tachtig nostalgie. |
|
quote: Die eerste plaat is toch met Jason McMaster? Of komt er voor Energetic Disassembly nog iets? |
|
Ik moet me anders uitdrukken. Ik vind dat gekrijs van McMaster niks. Op de eerste LP ging het wel, maar ik vond Alan Tecchio een enorme verbetering. Dat ze tegenwoordig weer met Jason optreden vond ik dus balen. Ik heb het optreden in Hedon, Zwolle op video. Da's een coole show van vlak na de release van Control & Resistance. |
|
quote:idd. En Bang Your Head een paar jaartjes terug. He'k een mooie vid van (voor 75 fokking dollars excl. verzending van die afzetter van n mcmaster ). Speel'n gewoon af en toe nog Tecchio idd dikke verbetering destijds. McMaster schreeuwt idd maar wat.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-03-2009 19:59] |
|
Live deed Alan het niet slecht, maar op de CD zit ie er erg veel naast - had er ook grote moeite mee in de studio. Maar goed, vind maar eens een zanger die bij zulke muziek past en Doug's lijnen kan zingen... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |