|
Auteur: |
|
|
Top Biertje voor jou [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 01-03-2011 19:01] |
|
quote: Mag ik me ook alleen hiervoor aanmelden? [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 01-03-2011 18:55] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik geloof dat een rtourtje Utrecht hier vandaan aardig wat duurder is als gemiddelde verzendkosten. |
|
quote: Tussen jou en mij: hierom is het mij ook vooral te doen. Ik zie mogelijkheden. @Vargen: voor mij niet, en verder mag je ook ergens anders afspreken. You have time. You are doing fine. |
|
blub ¡¹¡¹¡¹¡¹¡¹! [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 01-03-2011 19:07] |
|
quote:Awkwardness is zooo nineties. |
|
quote: Je kunt me herkennen aan het schuchter om heen kijken en snel weglopen als ik denk herkend te worden! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 01-03-2011 19:23] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
HANDIG TOPIC IK VOEL `EM NU AL SIKED IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Goed initiatief. Ik hou me aanbevolen voor een groupbuy bij Southern Lord. Je moeder. |
|
SL heeft niet zo vele nut geloof ik, dat is een vast bedrag per item toch? (iig wel fucking veel, maar dat is de amerikaanse manier van de klant voor de gek houden) |
|
Ik heb wel eens wat uit 'merica besteld. Dat was niet zo schofterig duur als SlobberLord. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hammerheart gaat geloof ik ook SL spul verkaufen |
|
eBay. |
|
quote: Ik was gemiddeld 12€ per shirt en 8€ per cd kwijt de laatste keer, inclusief verzendkosten. Viel me best mee! Je moeder. |
|
Beetje dood dit topic! |
Index / Algemeen |