|
Auteur: |
|
|
Prachtig, om af en toe eens op te zetten. Jullie? |
|
signature |
|
Ik vind dat deze kerel wel eens een eigen topic verdient. |
|
ik zing altijd "me ne kietel pas" signature |
|
quote: Dat ga ik dan op Occultfest eens even testen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Waar dat? In de rossebuurt van Luik? |
|
Geweldige artiest, ben fan. Perfect ook voor avonden vol zelfmedelijden en een fles rode wijn. You have time. You are doing fine. |
|
Ik blijf bij mijn standpunt. Muziek voor labiele jankballen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Okay, lambal, ben ik nog met je eens, maar labiel, mwah. Ik heb wel zo m'n momenten, dat wel. |
|
quote:Ik ook hoor, ik geef het toe. Maar Brel is echt muziek voor openbare jankerds en stemmingsgestoorden. Veel slechte ervaringen mee. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Brel... Argh... Vroegah hadden we met lui uit bandjes op vrijdagavond zuipavonden. En er was een bepaald tijdstip, dan ging na zoveel bier ineens brel op. Ik was een van de weinige die het vreselijk vond. Blehbrel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Met rode broeken. Bareuh... |
|
quote:BLIJF VAN DIE KOELKAST AF! JE WOONT HIER NIET MEER! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nou vooruit dan, het blijft één van mijn favoriete verhalen: quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Haha, het is inderdaad wel een bazenpost! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Mooi feestje was dat toen. Bareuh... |
|
quote:En waar gebeurd. De Ulk was volgens mij ook medeplichtig. Wel jammer dat ik door dat akkefietje met die vrouw met een hoop mensen van vroeger het contact ben verloren. Al kan dat ook te maken hebben met het feit dat een oudere, homoseksuele leraar van mijn middelbare school die ook op dat feest aanwezig was, door mij compleet met de grond gelijk gemaakt is in een drankroes. Het begon mild, maar ik kon gewoon niet stoppen met sarren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Brel heeft wel lekkere doom nummers ja Ik vind zelf deze versie vrij geniaal: Zenial |
|
quote: Hulde Meer van dit aub Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Nee, ik was toen al weg. Maar de door jou omschreven sfeer hing er de hele avond al. Bareuh... |
|
quote:Mr. Klister en Aaargh waren er wel bij betrokken, en Dolman ook uiteraard. Ik weet ook nog dat de avond ermee eindigde dat de man met de rode broek laveloos op bed lag, en dat Dolman en ik net zo lang op bed hebben staan springen tot hij aan het kotsen kwam. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Die is wel erg mooi, ja. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Index / Muziek algemeen |