|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 4 maart 2011 D.R.I. (US hardcore / punk / thrash / crossover legends) Raw Power (IT hardcore / punk / crossover) MilkMan (NL hardcore / punk / crossover) Entree 15 euro. VVK 13 euro. Zaal open 19.00 uur. Klik hier om tickets te bestellen: www.baroeg.nl/voorverkoop.htm |
|
Dabei Het doet maar even pijn! |
|
Ich auch Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
D.R.I. heerste gisteren enorm. Wat een goed optreden zeg. Ook dank zij het zeer actieve publiek. Ik vondbeide voorprogramma's ook heel goed maar waren wat eentoniger. Maar ik vermoed dat ik het beste concert van 2011 reeds heb gezien |
|
quote: D.R.I. was superstrak en de pit was voor Baroeg standaarden zeker intens de hele show door. MilkMan was wel geinig, maar de show van Raw Power viel tegen. Die zanger was echt raar. Het enige minpuntje was de bassist van D.R.I., maar dat zal wel aan mij liggen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hoe oud is die zanger eigenlijk! een "oudere jongere" vermoed ik. Het geluid bij Raw power was helaas ook matig. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-03-2011 16:04] |
|
quote: 49. Niet zo gek, de band bestaat ook al bijna 30 jaar. Bareuh... |
|
jammer, was er graag bij geweest. maar ff te ver vanuit Elten |
|
quote: Ik wel Ik ben 1 keer keihard op m'n hoofd gemept maar verder valt het allemaal reuze mee. Vond de show erg strak, en de sfeer was echt geniaal! Hoe had jij het verder nog? Het doet maar even pijn! |
|
quote: Plezier gemaakt bij D.R.I. Lekker staan pitten met een meneer die altijd boodschappen doet op zaterdag in de AH waar ik werk (en dus ook vaak zie). Wel tand door mn lip en later even rustig aan gedaan, want ik moest vandaag nog hockeyen enzo. Ik kende ook niet zo veel nummersch van D.R.I., dus dat was wel jammer. Je contactpersoon nog gevonden? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Jep Helemaal goed gekomen Het doet maar even pijn! |
Index / Concerten |