|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb er fuckin zin in iniedergeval. Gewoon ook omdat het een doordeweekse dag is. Donderdag is perfect! Ik hoop dat ik Obituary ook kan opnemen. www.myspace.com/funeralproducts Je moeder |
|
Vanavond dus, ik heb er zin an! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
.Feestje gaat voor mij niet door. =) |
|
Zin in! |
|
ben er klaar voor dammit!!! ze staan op het balkon van patronaat vlees te grillen hoor ik net. dat wordt blazen! |
|
Nou het was een geslaagde brute avond! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Hoeveel bezoekers? Setlist? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Nou ik denk een mannetje of 400 ongeveer, het balkon was afgesloten en beneden stond men redelijk goed verspreid waardoor het goed vol leek Qua setlist zijn eigenlijk een hele hoop klassiekers voorbij gekomen zoals Chopped In Half, Dying, Threatning Skies afgewisseld met recenter werk, de titels heb ik zo ff niet bij de hand! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Gave shit gisteren! Grave was awesome. Setlist ongeveer: Liberation Day of Mourning Bullets are Mine Inhuman (Fuck yeah!!!!) You'll never see Now and Forever Dismembered Mind For your God Into the Grave Soulles Alle zooi met 5 cams en 8 track sporen opgenomen. Jammer dat mij op het laatste moment Obituary werd verboden op te nemen Je moeder |
|
Grave - Inhuman LIVE AT HAARLEM 31-3-2011 Grave - Into the Grave LIVE AT HAARLEM 31-3-2011 www.youtube.com/funeralproductions Je moeder |
|
Bedankt voor de youtube linkjes! Ziet er uit alsof ik een mooi avondje heb gemist. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |