|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Yup! Trial, No Turning Back, Anchor, Run With the Hunted, Oathbreaker en nog 3 nader bekend te maken hardcore acts zullen allemaal de zaterdag in Hall of Fame optreden! |
|
Van de namen die vandaag bekend gemaakt zijn is Gallops ook zeer de moeite waard om te checken; energieke postrock/mathrock tussen 65daysofstatic en battles in! |
|
Wederom een hoop nieuwe namen: Glen Hansard, Main, Peter Taylor’s New Works For Guitar, Ford & Lopatin, Loud Squirt, White Wizard, This Routine Is Hell, Consort Spectrale en Donné et Desirée zullen op Incubate 2011 spelen. This Routine Is Hell zal bij die hardcore lineup in Hall of Fame komen spelen, komen nog 2 bands bij! En het Amerikaanse dance blog/magazine XLR8R cureert de dance/electronica programmering gedurende het weekend in Midi Theater met Theo Parrish, Girl Unit, Untold, Demdike Stare, Loefah, Jackmaster, Julio Bashmore, Motor City Drum Ensemble, Broddika, Oneman, Brackles, Ben UFO, Contakt, Ghosts on Tape, Holy Other en Shawn Reynaldo |
|
quote: Wederom een vette naam Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik wil hier wel een dagje heen, maar ik kan gewoon echt niet kiezen tussen Celeste en YOB. |
|
quote: Er is ook de mogelijkheid om een nachtje te overnachten op de camping als je beide dagen wil gaan! http://incubate.org/2011/sleep |
|
Vrienden van me zijn liefhebbers van punk/speedrock/jaren zestig rock die hoeven zich, als ze de zaterdag gaan, ook niet te vervelen? Anders gaan ze niet mee |
|
quote: Dan zou ik ze aanraden de zondag te gaan! Dan hebben we veel dingen uit die hoek, oa The Queers, The Kids, Wheels On Fire, White Wizzard, Lecherous Gaze etc! |
|
Er staan wel erg leuke dingen tussen dit jaar, binnenkort eens kijken welke dagen ik weer ga |
|
Alleen de zaterdag wss aanwezig Saturday, 17th: * Amagortis * Defeated Sanity * Gorgasm * Maruta * Wormrot Your mother ate my dog! |
|
Wie is nou ook alweer die grindcore-band uit Singapore (of uit Azië) waar een maat van me het over had? |
|
Dat is Wormrot! Harde band. Voor fans van Insect Warfare! |
|
idd een ERG fijn bandje om naar te luisteren! die lui schijnen live ook flink te 'shredden' als ik de verhalen/live reviews moet geloven... Your mother ate my dog! |
|
quote: Als het lukt wil ik daar ook wel graag bij zijn, het is jaren geleden dat ik Gorgasm voor het laatst live heb gezien. Wormrot en Defeated Sanity zijn mooi meegenomen, de rest ken ik niet 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Hmm zondag, ach we zullen wel zien. Thanks anyway! |
|
De voorverkoop voor Heavy Metal Bowlen op de donderdag is ook inmiddels gestart. Wacht niet te lang als je mee wil doen want de voorverkoop gaat heel hard! http://www.incubate.org/2011/event/23 Programma: - 21:30h: Check-in starts at the entrance of Bowling Dolfijn. After your E-Ticket(s) has ben scanned, you will receive your 'free drinks wristband' after which you can collect bowling shoes in your size. Take note that transport to the Bowling Alley is on your own account and the venue is not close to the city centre! - 22:00 until 00:00h: Bowl and drink as much beers (wine and soda's too) as you want FOR FREE. Dj Patchman Spandex Moshing Trashing Marco will play tunes during the bowling. - 00:00h: Special prices for the high scores (that can either be high scores or fastest throw). Free CD's, T-shirts, etc. - From 00:00h 'till late...: Dj Patchman Spandex Moshin Trashing Heavy Metal Is King Marco will spin his heavy tunes at the Little Devil. |
|
Nieuwe namen voor Incubate vandaag! Steve Ignorant (Crass) cureert in het weekend de v39 en gaat zelf spelen (samen met Carol & Peter, ex-Crass) en neemt verder mee: Lärm, Laatste Halte, Eve Libertine & Charles Webber, Cravats, Stalag 17, Liam Noble, Goldblade and Andy T. En verder: Alpinist, Dignan Porch, Pinkunoizu, Daggers, Man From The South, True Champions Ride On Speed, Codasync, Rubik, Talking to Turtles, Girlseeker, Warm Climate, Floris Vanhoof, Gerard Herman, Space Dimension Controller, Rem Koolhaus, Terracota Gate, Plinth en Karina ESP! inlog.org/?p=25017 Daggers is onderdeel van die hardcore lineup in Hall of Fame met Trial, No Turning Back etc. Moddervette live band! |
|
Trouwens, Alpinist is ook ten zeerste aan te raden voor veel mensen hier. Kruising tussen crusty hardcore ala Cursed / His Hero Is Gone met heftige post-metal stukken ala Cult of Luna. [Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 07-07-2011 18:02] |
|
|
|
Staat Planks bij het hardcoregebeuren? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nee die staan in de 013 of in Little Devil zoals het er nu naar uit ziet. Ik doe wel mijn best om te zorgen dat die tussen een pauze van de hardcore in de Hall of Fame valt zodat mensen heen en weer kunnen lopen Komt nog 1 hardcore naam bij voor de Hall of Fame, zijn we nog druk mee bezig! [Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 30-07-2011 13:36] |
|
Nog even onder de aandacht brengen: 15 september de legendarische blackthrash band Aura Noir in de 013! Brengen de Noorse old school death tank Obliteration mee, de duitse black/thrash band Ketzer en de Nederlandse black metal versie van Motorhead; Heretic! Kaartjes zijn 15 euro (+1,25 service) en kunnen hier aangeschaft worden: http://incubate.org/2011/tickets Met een kaartje heb je ook toegang tot de andere shows van Incubate 2011, zie ook hier: http://incubate.org/2011/artists [Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 01-08-2011 15:30] |
|
Damn, pariso en kerouac zou ik ook graag zien... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Die zullen op zondag op een tijd spelen dat je nog makkelijk naar huis kan met de trein, mocht dat het probleem zijn |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |