|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
www.starcraft.org was altijd de ultieme Resource... daar is vast een uitgebreide Strategie sectie Heb je trouwens wel Starcraft: Broodwar geinstalleerd en ook de v1.09 patch gedownload van blizzard.com? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hmm, ik heb 1.09 wel gedownload maar ik moet even wachten tot mijn ehm, gedocumenteerde van filmpjes en muziek voorziene versie over de post komt. |
|
Ja, veel oefenen, maar vooral oefenen op SNEL SPELEN. En tegen de computer is weer heeeeel anders dan tegen een menselijke tegenstander. Vooral tegen mijn Lurker rush . Die overigens best te pareren is -- uiteraard. Maar het is een leuke verrassing tussendoor, en als het werkt ben je DOOD. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 30-09-2002 15:54] |
|
quote: Ben ik het wel mee eens Je hebt gelijk, potjes met goeie spelers beginnen meestal met het etteren met je 5e SCV, en zodra een speler 5 units in het spel heeft is het veel. Maar als de ene speler zich gaat inbunkeren wat vaak gebeurt word het toch een spelletje "meer units en meer units en meer units" dat is wat minder ... Ik zag een keer iemand met een dropship met een ghost en een science vessel iemand zijn basis opblazen. 1) Drop de Ghost in de main 2) ESP op de protoss Nexus 3) Nuke de nexus 4) Weg mainbase Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Hehe, dat doe ik dan ook. En veel mannetjes hou je zo meestal wel af. Maar vaak komt te tegenstander vrij snel met tanks op de proppen... |
|
quote:Knap dat dat dropship er zo maar doorheen gekomen is. Zal 'm wel wat 'decoys' gekost hebben. Maar je illustreert wel mijn punt Als iemand gaat zitten oppotten kan ie nog heel goed de klos zijn (voorwaarde dat de rest zich niet eerst tegen elkaar kapot vecht.. maar dan is 't niet leuk spelen met zo iemand en dan doe je dat ook niet meer). Bijvoorbeeld inderdaad met nukes... als ie veel units heeft moet het toeval zijn als ie dat rooie puntje terug kan vinden... laat staan meer tegelijk I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: *GAAAAAAP* photon cannon in je peon-line ... en vergeet je snurker-rush maar Reaver drops zijn lijper ... maar kost veel geld in de early-game. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Aangezien je zelf ook terran speelt: zorg dat je je eigen verdediging waar mogelijk op hogere grond hebt staan, dan is je bereik net iets beter dan dat van je tegenstander. Zorg dat je altijd (actief) zicht hebt op de hele range (+ marge voor de tanks om te reageren) van je tank in siege mode. En ren eventueel met een mannetje hard naar voren en ga tegen de tank aan staan (dan kan ie niet meer schieten vanuit siege mode). Aangezien de aanvaller altijd eerst nog in siege mode moet gaan zijn jouw tanks ruim sneller en maakt ie geen schijn van kans. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: http://www.theinclan.com/replays/default.in Hier staan een paar hele vette replays van Agent911 en TillerMan (SC GODS) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |