|
Auteur: |
|
|
Hij schildert een beetje zoals psychopaten dat doen.. Felle kleurtjes voor donkere gedachten http://www.marilynmansonartworkonline.com/mm.cgi Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Bijvoorbeeld... Edit: dat is trouwens met aquarelpotlood gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 20-09-2002 21:38] |
|
We zullen Jan Hoet proberen te strikken- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Hij doet het anders al minstens 5 jaar. |
|
Op de cd Mechanical Animals staan ook enkele werken die op de pc te bekijken zijn. Niet echt mijn stijl moet ik zeggen. *Nederlands is soms moeilijk* [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 21-09-2002 0:06] the only pleasure is pain |
|
schildert hij ook zijn eigen gezicht? Oud Vuil. |
|
Ja, kijk es op die site... of bedoel je, BEschildert ie ook zn eigen gezicht? |
|
quote: euhhh, ja. hij heeft toch ook altijd een soort "paint" op. Oud Vuil. |
|
Niet weer zo'n 'rockstar'die schildert Don't blush when I rip you open |
|
Leuk voor 'm. |
|
En ik maar denken dat het niet slechter kon dan Herman Brood..... |
|
quote: Moet je es wat opzoeken van de kunstrichting Cobra .. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
die schilderijen sukken lichsjes |
|
lekker belangrijk....Onze brood schilderde ook......is dat boeiend?? neej Suck my piss |
|
boeiend |
|
quote: De schilderijen van Herman Brood heerschen! Die van Marilyn Manson vind ik niet mooi. |
|
deze vind ik wel oke A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. |
|
Ow shit... hij schildert... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Niets met hem persoonlijk te maken, maar ik vind het niet mooi |
Index / Nieuws, actualiteit en media |