|
Auteur: |
|
|
Nice |
|
De muziek is nog steeds geweldig http://www.zwaremetalen.com/recensie/18267/Amia-Venera-Landscape-The-Long-Procession.html Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
hmmm signature |
|
Het is mij net wat te moeilijk voor dit moment. |
|
Het blijft gaaf. Eerste plaat kon me al behoorlijk overtuigen, maar ze hebben nog wel wat ruimte voor groei. |
|
Dit moet ik zeker nog eens aandachtig gaan beluisteren, het gooit wel erg veel genre's in de blender (hoewel ik wel bands ken die nog veel meer dingen mengen, maar van deze band ben ik dan weer niet precies zeker wát ze nu precies willen spelen; mathcore/post-core/sludge/postrock/isis/cult of luna/tdep/opeth), maar kan met zekerheid zeggen dat het eenmaal wel aan zal slaan zodra ik de structuur binnen de nummers wat ken, het werkt voor mij iig nu nog niet. Maar goeie tip! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 17-03-2011 5:26] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
dubbelpost edit; kan deze dubbelpost dan net zo goed even editten, ken je Exotic Animal Petting Zoo iPim? Moet je ook even checken Is mathcore/post & space-rock met funky basgitaar werk ala Flea van RHCP.. Voor mij iig één van de beter geslaagde "hybrid" bands. Wat jij bij de review van Amia Venera Landscape had, had ik bij Exotic Animal Petting Zoo bij eerste luisterbeurt hehe. Luister maar eens; http://listen.grooveshark.com/s/A+Translations/2xkBgo?src=5 [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 17-03-2011 5:41] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
I Have Made My Bed in Darkness heb ik op mijn HD staan en een paar keer beluisterd. Was de eerste keer nogal overweldigend en misschien ''too much'', maar het is een beetje in de vergetelheid geraakt bij mij. Ik zal er nog eens naar kijken! Ik ga proberen Amia Venera Landscape te interviewen, zou wel vet zijn. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 17-03-2011 14:15] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Zo denk ik er nu ongeveer ook over. Nog even vaker luisteren, dus, het is wel interessant maar ik moet het nog gaan snappen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hmm, blijft een beetje dit. Best lekker, maar ik kan niet echt in het album komen. Het is niet echt hak-op-de-tak, maar het mist toch een bepaalde consistente sfeer of zoiets. Moeilijk te omschrijven waarom het niet klikt, heb het ondertussen ook best vaak geluisterd... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik weet wel wat het probleem is, en dat zijn de opvullers die veel te lang duren waardoor de spanning totaal verloren gaat. Het eerste nummer vind ik echt geniaal, maar vanaf het 2e nummer gaat het al de verkeerde kant op en halverwege het album krijg ik de neiging om gewoon het eerste nummer maar weer op te zetten. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Geduld siert de mens Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Daar kan ik me wel vinden, goed verwoord De spanning wordt inderdaad niet goed vastgehouden. quote: Heb dat ding al 5+ keer geluisterd, denk ik 8 keer, om precies te zijn [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-03-2011 19:20] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik snap jullie punten wel. Maar ik kon juist in die ''ambient'' helemaal wegduiken en dat maakte de ''actie'' veel intenser. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Misschien komt de klik nog, maar ik vrees dat dit slechts een "benieuwd naar het volgende album" blijft Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dat ben ik ook, zeer zeker Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Komende week een interview . Willen mensen nog iets speciaals weten? [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 06-04-2011 21:04] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Het klinkt behoorlijk als dat laatste album van The End 'Elementary', snufje Ghost Brigade, snufje Intronaut. Klinkt nog niet heel overtuigend, maar misschien komt het nog. |
|
Gaaf album, The Long Procession. Vooral de eerste twee nummers "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
Index / Heavy Metal |