|
Auteur: |
|
|
Of ik zoek scheel of ik verbaas me er over dat hier nog geen topic over is. Toevallig moest ik vandaag ineens weer aan deze band denken. Vooral in de jaren 80 veel naar geluisterd. Lekker simpel, maar o zo lekker. MDC (Millions of Dead Cops) is an American hardcore punk band formed in Austin, Texas in 1979. The band were subsequently based in San Francisco, California, and are currently based in Portland, Oregon. MDC originally formed as The Stains before changing their name. Playing hyper-speed punk rock associated with far left sociopolitical issues has earned the band close association with Jello Biafra and the Dead Kennedys, as well as numerous other US punk bands of the early eighties. The band was also unique[citation needed] in frequently changing their name to a different initialism of MDC with every new record released. MDC's initial run ended in 1995, and the band spent five years on hiatus before returning in 2000 with new members. http://en.wikipedia.org/wiki/MDC_%28band%29 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat was The Clash toch? Klinkt lekker, HE WAS A NAZII!!!, hehe Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
The Clash hoeft dan weer niet voor mij. Dead Kennedys it is. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
London Calling! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Verschillende keren live gezien, het was zelfs een van mijn eerste 'heavy' optredens (oktober '88); hun eerste lp is na die jaren nog steeds een van de extreemste oerkreten van HC. Ik vind ze daarna wat minder. |
|
The Clash, Dead Kennedys & MDC zijn alle 3 gewoon fokking dikke bands. I Remember!! |
|
moet nog ergens wat oude casette bandjes hebben liggen met mdc, toch maar weer eens opduikelen, ondanks dat ik weinig heb met hardcore/punk vond ik mdc altijd wel boeiend. |
|
Bedankt Tegenpartij!! Vette shit dit, doet me ook wel erg denken aan oude Misfits. |
|
Ik heb een live optreden van MDC in Atak op VHS. moet rond 1989 zijn geweest. Hij gaat tzt iig op Youtube verschijnen. |
|
Ooit eens gezien op een uiterst fout crustenfeestje in een kraakpand. Geinig, maar niet echt mijn ding. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Klopt. Die luisterde ik in die tijd ook veel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
vette band! |
|
ik draag deze band een warm hart toe. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 09-03-2011 18:39] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Te linkse paupers. kutzooi dus/ |
Index / Heavy Metal |