IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : vr 25mrt: Rebellion Tour ft Madball @ Iduna, Drachten
Mystage
Usericon van Mystage
Posted 08-03-2011 11:36 by Mystage Wijzig reactieProfiel van MystageQuote dit bericht

vrijdag 25 maart | start 19:00 | schade 18,- vvk / 22,- deur

Rebellion Tour 2011
ft
Madball
Born From Pain
Trapped Under Ice
Wisdom In Chains
All For Nothing
Devil In Me

@ Iduna, Drachten

Mystage
Usericon van Mystage
Posted 15-03-2011 13:23 by Mystage Wijzig reactieProfiel van MystageQuote dit bericht

up!

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-03-2011 21:34 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Aanwezig.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 24-03-2011 22:14 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

YUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-03-2011 23:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

TUI, TILL I DIE

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 24-03-2011 23:22 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik ben zwaar benieuwd daarnaar.

iPim
Usericon van iPim
Posted 24-03-2011 23:37 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik was niet zo zwaar impressed, maar Iduna lijkt me een betere zaal voor deze ''package'' dan Het Paard.

Ik hoop dat het de show van je leven gaat worden!

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-03-2011 23:38 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2011 23:22 schreef bokaj het volgende:
Ik ben zwaar benieuwd daarnaar.

Gaat keihard los bij die gasten, direct vanaf het begin er VOL op! Have fun

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 24-03-2011 23:54 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Moet goedkomen. Zijn het rasta's? Vanwege dat dubnummer en er staat ook een Jah verwijzing op het vinyl van Secrets of the world.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-03-2011 0:01 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Geen ideeman.

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-03-2011 0:03 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik dacht dat weet je, weet je.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-03-2011 0:04 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-03-2011 0:05 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Jah, man.

iPim
Usericon van iPim
Posted 25-03-2011 11:15 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

TUI zijn zeker geen rasta's . Zanger is wel een old-school baas.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 26-03-2011 2:01 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Dat was mij =het feestje wel. Protte wille op en voor het podium.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 26-03-2011 21:04 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

En weer wat bijgekomen.

Devil In Me gemist.

All For Nothing nog net de laatste 2 nummers van meegepikt. Goede frontvrouw wel en het was al redelijk druk vooraan.Ga ik zeker nog eens kijken als de kans zich voordoet.

Wisdom In Chains deed mij niet zoveel op cd, maar live is het echt geweldig. Met name door de zanger, wat een stem. Zoveel gevoel hij er wel niet inlegt kom je zelden tegen, ik had af en toe moeite om het droog te houden. Band speelde ook goed.

Trapped Under Ice was de band waarvoor ik gekomen was en zoals Count Steel als voorspelde klapte een klein deel van het publiek er vanaf het begin keihard op. Jammer dat de gitaren in het begin van de set nog niet goed klonken en dat de zanger regelmatig probeerde te zingen in plaats van zijn karakteristieke brulstem te gebruiken. Ze speelden nog een Ramonescover met gastzang van de zanger van Wisdom In Chains wat mij rillingen gaf. Tijdens het nieuwe nummer was de pit toch even iets minder, maar daarna ging het er toch weer vol op. Toch weer een geslaagd optreden.

Toen was het de beurt aan Born From Pain en de zaal ging goed loos. Jammer dat ze maar 1 oud nummer speelden en de zanger het nodig vond om een paar preken af te steken, dat haalt de vaart eruit. De bas werd inderdaad goed hard gezet om het gemis van een tweede gitarist op te vangen, wat soms tot gevolg had dat de gitaar niet meer hoorbaar was. De band was echter wel in topvorm en speelde een energieke set.

Als laatste was Madball aan de beurt. De band kwam, zag en overwon. Chaos voor en op het podium van de eerste tot en met de laatste minuut.Stagedivers die met z'n driƫen synchroon van het podium af duiken, crowdsurfers die achter de bar belanden en een zaal die uit zijn dak ging. Freddy had het duidelijk naar de zin en gaf regelmatig met een lach van oor tot oor de microfoon aan het publiek. Hij was goed bij stem en kon ook de nummers goed bijhouden. De rest van de band speelde solide zonder overbodige fratsen. De zanger van Devil In Me kwam ook nog even een Agnostic Front cover mee brullen. Ik had zelf graag nog wat meer nummers van Demonstrating My Style gehad, maar je kunt niet alles hebben.

Al met al een zeer geslaagde avond zonder minpunten. De vaart zat er goed in, er was nauwelijks tijd om tussen twee bands een joint te bouwen en op te roken. Ik denk niet dat het helemaal uitverkocht was, maar de opkomst was heel goed en de zaal stond goed vol. Oude bekenden die ik al jaren niet meer heb gezien weer eens tegenkomen is ook leuk. Veel jeugd was er ook en ik heb nog nooit zoveel tunnels gezien. De sfeer was ook de hele avond goed, mensen kwamen echt even een gezellige avond hebben, een woord als unity schiet te binnen. Hardcore leeft in Friesland. In Mei komt Murphy's Law met No Turning Back langs, daar ook maar naar toe.

iPim
Usericon van iPim
Posted 27-03-2011 11:29 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-03-2011 12:26 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Hij is fijn Bokaj

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com