|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Rubberen Robbie - Arie, hebbie weer gezope? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Rubberen Robbie - Als een kroket in zijn Kadett Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dit nummer blijft de hele tijd in mijn kop hangen. Tot irritatie toe, uiteindelijk. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Rubberen Robbie - Het ome Henne motorlied Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Rubberen Robbie - Zes geiten in de gang Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Rubberen Robbie - Buurvrouw, bent u thuis? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Rubberen Robbie - De klompendans Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
My Dying Bride - The Whore, The Cook And The Mother |
|
Rubberen Robbie - Een naaimachine naait Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Rubberen Robbie - Ome Henne vertelt Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
bastianus wil dit topic volkrijgen ofzo . Suffokate - No Mercy, No Forgiveness [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 26-03-2011 20:11] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Jij wilt Jenje's postcount evenaren? @ Bassie dus. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 26-03-2011 20:11] |
|
quote:Goed. Ik tiep wel even een verslagje. Mastodon - Live at the Aragon |
|
quote: Hard op weg, ja toch? Niet dan? [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 26-03-2011 20:12] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Maar ik ben met 3600 posts in 5,5 maand wel lekker op schema of niet? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Rubberen Robbie - Motel Moedeloos Ik lus geen patat! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ik vind de nummers van Rubberen Robbie te geniaal om ze niet even allemaal los te vermelden. Godver, ik heb alle verzamelaars, is toch wel het geniaalste materiaal van jaren Nederlandse popmuziek. NP: Rubberen Robbie - Op de boerderij Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Rubberen Robbie - Slurven ole 'Ieder uurtje, neem ik een toastje met ei. En dertig biertjes, want morgen dan ben ik toch vrij.' Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
David Allan Coe - If That Ain't Country You have time. You are doing fine. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Mastodon - the Bit en dan: lionheart - built on struggle |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |