|
Auteur: |
|
|
misschien is het wel een belachelijk idee, maar mij leek het wel leuk en handig. mijn idee was dus, om samen met meewerkende metalbands een soort 'ring' te maken, die als volgt in elkaar steekt: meewerkende bands kunnen op de website onder 'links' ofzo een link zetten naar een andere nederlandse metalband, en die band waar de link naar geplaatst is, zet op zijn betreffende webpagina een link terug en naar de andere metalbands. misschien is dit niet helemaal duidelijk, maar het leek mij een goed plan. de internetter surft dan makkelijk door de websites en via de links? wat zijn jullie meningen hierover? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
is altijd goed zoiets maar dat word toch al gedaan ? |
|
niet dat ik weet www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote:hmmm ja waarom niet.. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Als je echt iets in je hoofd hebt van een ZwareMetalen webring dan is het misschien goed als je daar Paul (paul@zwaremetalen.com) over aan z'n jasje trekt? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:hee ja goed idee. ja ik denk dat ik dat doe ja www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Volgens mij een goed idee. De enige echte Metal Ring is niet meer namelijk. Die stond op http://www.surrealm.net/dmr/ en is a goner. Dus zeg ik lekker doen. Nederlandse metal moet gewoon gepromoot worden. Mad Maikie |
|
ja ik heb het zojuist gemaild naar Paul www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Index / Muziek algemeen |