IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : he he ... domme duitser
Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 25-06-2001 15:47 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Het volgende stond op www.nu.nl:
quote:

Duitser omgekomen bij instorten strandkuil
OOSTKAPELLE - Zondag is een 18-jarige Duitser op het strand van Oostkapelle om het leven gekomen toen hij werd bedolven onder de lading zand die hij had uitgegraven. Inzet van hulpdiensten en een shovel kwamen te laat. De Stichting Strandexploitatie Walcheren onderzoekt nu of maatregelen nodig zijn om ongelukken door het graven van kuilen op het strand te voorkomen.

.....


Verbod

Aan het verbod op het graven van kuilen of het stellen van grenzen aan de afmetingen denkt Wille, in elk geval op dit moment, nog niet. Hij wijst daarbij op de bijzondere omstandigheden waaronder het ongeval zondag gebeurde. De kuil die de Duitse jongeman heeft gegraven was extreem diep. Hij stond er rechtop in toen hij bedolven werd. Bovendien is de kuil gegraven in de glooiing van de duinen.

"Op het strand zelf is het al niet mogelijk om zo'n diepe kuil te graven", stelt Wille. "Dan stuit je voor die tijd al op een kleilaag of het water. Maar een kuil van een meter kan voor een kind van vier of vijf jaar natuurlijk ook al funest zijn." De wethouder wijst er verder op dat het betreffende strand bewaakt wordt door zes mensen van de reddingsbrigade en twee badmeesters



Ha ha ha ... die duitsers met hun kuilen .


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 25-06-2001 15:56 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Hoe bedoel je 'domme duitser'? Ze weten tenminste hoe ze moeten entertainen


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 25-06-2001 17:06 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Lol, weer eentje minder


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2001 17:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

We kunnen ze tuurlijk ook gaan 'helpen' met kuilen graven ..
goh hoe noemen ze zo'n man ook alweer ..
Oh ja.. Grafdelver


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 25-06-2001 17:43 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Hmm, dat zie ik nou weer niet zo zitten... als jij de graven nou delft zorg ik voor de vulling. Oh nee, dat mag niet tegenwoordig, shit


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2001 18:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

We graven gewoon vast wat kuilen, gooien daar wat duitsers in, en dan stort per ongeluk die kuil in .. gek he ..


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 25-06-2001 19:02 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Dit is een duidelijk gevalletje van 'eigen schuld, dikke bult'


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 25-06-2001 19:42 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

zeiden ze vroeger toch ook al, "als het gat gegraven is, dumpt men de duitser er in" ofzo


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-06-2001 19:50 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik kan hieruit wel afleiden dat jullie niet echt van duitsers moeten weten-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-06-2001 19:56 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Heb het er ook moeilijk mee omdat er zestig jaar geleden serieus in mijn familie gesnoeid is door die FUCKTE war...Overgrootva dood,grootva 2 jaar ziekenhuis en invalide geworden door een bom,oom dood,...

Sorry dat ik nu zo giftig ben,maar het is de waarheid...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 25-06-2001 22:44 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Het is meer het probleem dat je als je in nederland over het strand loopt je soms in 1 keer op je plaat ligt omdat je per ongelijk in een kuil van een duitser bent gedonderd ... zij zijn namelijk zo'n beetje de enigen op het strand die een kuil graven.

En nu vinden wij dat natuurlijk erg vermakelijk dat er eentje eens goed in gedonderd is


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 25-06-2001 23:55 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik vind het hele gebeuren opzich al vermakelijk, niet persé omdat het nu een Duitser is...

Heel Assen zit nu overigens vol met Duitsers op motors i.v.m. de TT races volgende week.


Dead things grow from deep inside...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 26-06-2001 9:07 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Dolle pret


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 26-06-2001 19:30 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

wie een gat graaft voor zichzelf.........



Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen