|
Auteur: |
|
|
Het volgende stond op www.nu.nl: quote: Ha ha ha ... die duitsers met hun kuilen . |
|
Hoe bedoel je 'domme duitser'? Ze weten tenminste hoe ze moeten entertainen |
|
Lol, weer eentje minder Dead things grow from deep inside... |
|
Hmm, dat zie ik nou weer niet zo zitten... als jij de graven nou delft zorg ik voor de vulling. Oh nee, dat mag niet tegenwoordig, shit Dead things grow from deep inside... |
|
We graven gewoon vast wat kuilen, gooien daar wat duitsers in, en dan stort per ongeluk die kuil in .. gek he .. |
|
Dit is een duidelijk gevalletje van 'eigen schuld, dikke bult' I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
zeiden ze vroeger toch ook al, "als het gat gegraven is, dumpt men de duitser er in" ofzo |
|
Ik kan hieruit wel afleiden dat jullie niet echt van duitsers moeten weten- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Heb het er ook moeilijk mee omdat er zestig jaar geleden serieus in mijn familie gesnoeid is door die FUCKTE war...Overgrootva dood,grootva 2 jaar ziekenhuis en invalide geworden door een bom,oom dood,... Sorry dat ik nu zo giftig ben,maar het is de waarheid... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Het is meer het probleem dat je als je in nederland over het strand loopt je soms in 1 keer op je plaat ligt omdat je per ongelijk in een kuil van een duitser bent gedonderd ... zij zijn namelijk zo'n beetje de enigen op het strand die een kuil graven. En nu vinden wij dat natuurlijk erg vermakelijk dat er eentje eens goed in gedonderd is |
|
Ik vind het hele gebeuren opzich al vermakelijk, niet persé omdat het nu een Duitser is... Heel Assen zit nu overigens vol met Duitsers op motors i.v.m. de TT races volgende week. Dead things grow from deep inside... |
|
Dolle pret Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
wie een gat graaft voor zichzelf......... ~* www.SpoOken.nl *~ |
Index / Algemeen |