|
Auteur: |
|
|
gvd! nu zit ik met een melodietje in mijn kop uit dat genre en ik kan er niet opkomen van wie het is tadada dadam dadam dadam tadadadadadadada da dam dam signature |
|
quote:+1 Laurell en Hardy achtig. Voor Ben: http://en.wikipedia.org/wiki/Ragtime |
|
@ Bart: Oh, ik kan er ook even niet op komen! @ Bokaj: Bedankt, maar ik wou het ook even aan de users hier vragen. Wie weet is er iemand bekend met het genre. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 16-03-2011 23:00] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
*ziet Bart en Ben dansent als kleine kinderen voor zich, net als vorige zaterdag, terwijl ze groots acteren en hoge piepstemmetjes produceren* Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Ik heb het vroeger bij muziekles wel gehad, maar ik trek het totaal niet. Irritante huppel deuntjes die in je kop blijven hangen. |
|
argh ikworderonnozel van deze is ook epic maar deze is het niet en de coockoo's danco ook nie signature |
|
ik denk dat het van een tekenfilm of film was seconde 5-6 van het eerste filmpje van Ben is het einde van het melodietje van het nummer dat ik zoek tra la la la la la la la la la [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-03-2011 23:07] signature |
|
Dat zingen mag best wel weggelaten worden... Scott Joplin klinkt ook nog erg goed. Ik word hier echt blij van I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Is het niet uit een reclame? la la la ta da da eindigt het. @ ben: sorry, ik zal neuriën. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 16-03-2011 23:12] |
|
IK HEB HET CLASSIC!!! signature |
|
quote: jaaa! van wat? Kattevoer? signature |
|
Die had ik ook in mijn hoofd. Nou mag ie wel weer weg van mij. KUTGENRE, je wordt bedankt BenKnuistjes. |
|
quote:Kittekat voor een fitte kat? Of Felix? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 16-03-2011 23:16] |
|
jaaa... zou goed kunenn signature |
Index / Muziek algemeen |