De Tegenpartij |
|
|
|
|
Posted 18-03-2011 20:40 by De Tegenpartij |
|
|
Keihard
Op 07 mei 2011 van 16.00 tot 01.00 uur ·
Amersfoortse hardcore & metalmeeting
Op 7 mei zal de Amersfoortse Metal Meeting plaatsvinden in de Kelder, de eerste namen zijn bekend: Pestilence en Izegrim
Izegrim bracht hun eerste demo uit op tape, genaamd ‘Most Evil Demo’ in de lente van 1998. Na deze demo met symfonische death metal volgde in 1999de mini cd ‘Bird of Prey’. Van begin af aan werd Izegrim zeer goed ontvangen zowel door de media als door het live-publiek.
Izegrim werd al snel een gevestigde naam in de Nederlandse metal-scene. In november 2002 kwamen ze met een nieuwe daad van nihilisme genaamd ‘Guidelines for Genocide’ die ze zelf omschrijven als een ‘death trashing omen of doom that is certain to make you crave for an untimely death!’. Door de combinatie van old-school trash elementen, catchy riffs en onconventionele thema’s gaf Izegrim trash een nieuwe betekenis.
Website Izegrim
Pestilence is een death metal band uit Nederland opgericht in 1986. Gaandeweg namen ze steeds meer jazz en fusion elementen op in hun muziek. Ze namen samen vier albums op voor ze besloten ieder hun eigen muzikale richting op te gaan in 1994. In 2008 kwam de band weer bij elkaar en bracht het eerste studio album in 15 jaar uit: Resurrection Macabre.
Website Pestilence
Meer info en nieuwe namen volgen snel!
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.
|