|
Auteur: |
|
|
Op vrijdag 16 sept zal Firewind een optreden verzorgen in The Rock Temple te Kerkrade. Als support zal 3 Inch Blood meekomen, een derde band wordt nog aan het rijtje toegevoegd. Tickets gaan in de voorverkoop € 20,- kosten, aanvang is 20.00uur. Voorverkoop start via ticketservice op 29 maart, lokale verkoop vanaf morgen. Check: www.therocktemple.nl of www.eternalrock.nl |
|
Yeah! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nice. Vorige keer was het aardig gevuld bij Firewind, dus zal deze keer niet anders zijn lijkt me |
|
Firewind, 3 Inches of Blood en Vanderbuyst komen 14 september naar de Boerderij te Zoetermeer! |
|
Nou, ik weet niet hoe het in The Rock Temple was maar in Zoetermeer was het niet best..d.w.z. Mats verzoop in een zee van geluid, hij was soms amper te horen/verstaan, gelukkig was de band in vorm en speelde Gus vertrouwd goed Mats deed z´n best maar het werd nooit goed..heel jammer, maar Apollo werd echt gemist. Vanderbyust is een heel leuk hardrock trio en doen echt hun stinkende best maar Wolf, die ik voor het eerst zag optreden, vond ik dan weer een tegenvaller. "..Rock 'N Roll is better than music!" (A. Lagarde) |
Index / Concerten |