|
Auteur: |
|
|
Op zaterdag 14 mei zal het vervangende Beukfeest van de afgelaste editie van afgelopen februari plaatsvinden. We hebben al 2 namen voor jullie, namelijk Victimizer en Izegrim zullen de planken betreden om jullie te trakteren op een flinke portie death én thrash metal in JC Gryphus van het pitoreske dorpje Vierlingsbeek! Meer info over de openingsact, entreeprijs, openingstijden en dergelijke komen binnenkort! www.gryphus.nl www.beukfeest.hyves.nl [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 04-05-2011 12:12] |
|
Moet ik weer eens missen. |
|
Hopelijk wel aanwezig :D |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 26-03-2011 15:32] |
|
Gaat niet lukken voor mij, personeelsfeest en een concertje van locals in Maddogs |
|
|
|
Zal het..? Eindelijk heel misschien aanwezig. Niet zo zeer voor de bands maar en gezelligheid. =) |
|
Doe je best |
|
Omhoog |
|
Gezellig |
|
De flyer doet het niet, verstikking. |
|
Dank, nu wel? |
|
Ja, nu wel. |
|
kan het niet wat eerder beginnen? ik moet zondagochtend vroeg werken dus ik vrees dat het m niet gaat worden |
|
Hoe vroeg dan, je kunt blijven pitten en binnen een half uurtje ben je op CS Nijmegen |
|
kwart voor 8 beginnen, dus tussen half 8 en kwart voor 8 aanwezig zijn |
|
quote: Dat wordt wel lastig ja, dan kan ik je nog niet naar het station brengen |
|
Aanwezig, maar wel vanaf half 10 ofzo. euu? |
|
Op tijd voor Izegrim en Victimizer nog |
|
Daarom euu? |
|
Zaterdag! |
|
Was een leuk feestje. Ik weet de preciese aantallen niet (hoor ik straks wel met het opruimen), maar ik verwacht een man of 70-80 aan bezoekers. Alle 3 de bands waren erg gaaf en het publiek had er veel zin in! Geslaagd feestje dus @ Erik S |
Index / Concerten |