|
Auteur: |
|
|
Dit is een ingelast concert van Obituary, vlak over de grens in Noord Duitsland. Kaarten zijn te reserveren op: info@ah-entertainment.de Meer info: http://www.amadeus-ol.de/programm/events/#event138 |
|
Regeer, heen?! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Heb al gereserveerd! |
|
prima, overleg zaterdag! Zal ook even reserveren! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Vanavond! Heb er zin in! |
|
Heerlijk. Klein kut discotheekje, waardoor je vooraan geen kant op kon en het door de drukte ook nog eens tyfus warm was. Obituary kwam, zag en overwon. Wat een geluid en enthousiasme. Alleen die drumsolo elke keer heb ik nog steeds niet begrepen. Eind deze maand in Tilburg de bands nog maar eens checken. Volgende keer de volledige afterparty met die drei Hollaender!!! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Obi en Grave waren beide erg vet! Was apart om een band als Obituary in zo'n klein kut-hok te zien, maar gaf ook wel weer een soort van extra Old-school idee. De eerste band kon ik maar weinig mee, was bij vlagen nog wel lekker, maar was niet een band die me zou bijblijven. De after-party was wel gaaf, alleen werd het net leuk toen we weg gingen. Bloodcorpse, tnx voor het rijden en volgende keer is Roelf wel de BOB of we nemen een slaapplek! |
Index / Concerten |