|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
FIRST EDITION OF A NEW DUTCH OLDSCHOOL HEAVY METAL EVENING! The event will take place in the evening of 9 April 2011 at venue Sportcentrum Bruinsma in Stadskanaal with the following bands WIZARD (ger) EMERALD (nl) SNAGGLETOOTH (nl) WANKERS WHIPLASH Entrance € 10.00 (pre-sale) or € 12.50 (at venue) more info: www.veryeavy.nl [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 23-03-2011 20:53] |
|
Caps Lock zit vast zeker? Nietszeggende namen in een onbereikbaar gehucht, dus afwezig! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Haha, maar wel boos worden als ik zeg dat jouw eigen band ook geen toppertje is van wereldformaat.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Goed topic. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: oh heeft hij zelf een ook een bandje! Naam graag! |
|
Had je Aratron maar moeten boeken. |
|
quote: ARATRON! Net even gekeken op Youtube! Video is 87 keer bekeken in 2 maanden.Poeh poeh! Best bekeken video van Wizard ( defenders of metal) in 2 jaar tijd 51.315 (zegguh eenenvijftigduizenddriehonderdendenvijftien) keer bekeken. En hij durft te beweren dat ik nietszeggende namen op mijn Metal Night heb staan! [Dit bericht is gewijzigd door chikira op 23-03-2011 22:01] |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Stel je niet zo aan man, ik ken die bands niet dus zijn ze voor mij nietszeggend. Succes ermee, hopelijk wordt het een succes! @Sonic Titan: Je volgt mij ook overal, ik ga bijna denken dat je me leuk vind haha 5 Euro's? Op je muil!! |
|
<3 Je moeder. |
|
quote: quote: Oh ja, nu zie ik het! Dat is inderdaad precíes wat je net zei. Inderdaad, wat stelt die chikira zich aan zeg. ... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dus? Ik heb nooit beweerd dat Aratron een grote bekende band was, laat staan groter en bekender dan Wizard! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik heb er uberhaupt alleen maar respect voor als iemand in fucking Stadskanaal metal organiseert, maakt niet uit wat het genre is en of de bands bekend zijn. Zijn altijd leuke feestjes in Bruinsma |
|
quote: THANKS MAN |
|
quote: Jezoes vent, lazer op met je kutband. Je postings zijn niet bepaald een positieve vorm van reclame maken voor je band. |
|
quote: Ach het zal wel, ik heb niet zelf de naam Aratron hier gedeponeert maar mijn goede vriend Sonic Titan. Ik heb misschien wat overenthousiast gereageerd in m'n eerste reactie, maar jullie zagen er wel heel lang over door zeg! Hoe dan ook hoop ik echt dat dit een succes wordt, ik heb niks tegen Chikira of zijn festival, laat dat duidelijk zijn. Ik kende de bands niet en vond het een pokke eind bij mij vandaan, dat mag ik toch gewoon zeggen?? Misschien iets genuanceerder de volgende keer, maar goed daar is het nu te laat voor haha! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Negatieve reclame is ook reclame. Laat maar weten als de tent vol is en vooral ook als er zes verdwaald zielen als publiek was. |
|
quote: Een succes zal het wel worden. Er zijn inmiddels 160 kaarten in de voorverkoop verkocht! |
|
quote: T'is je vergeven hoor! Stay Metal! |
|
quote: Technisch gezien is dat niet helemaal waar, natuurlijk. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Ach man krijg kinkhoest, internetheld dat je bent! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Haha, Wizard is heerlijke over the top pulp. Niet genoeg om voor naar Stadskanaal te trekken allen. Sowieso een band die je alleen aan duitsers kan slijten. Life doesn't get much better than this! |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Op Sodom Open Air deden ze het anders erg goed, afgelopen jaar! |
|
quote: Yeah, heb ze eeuwen terug eens op een van de Keep it True festivallen gezien. Muzikaal zeker niet slecht. Wel heel erg cliché, maar dat hoeft met een biertje in de hand niet slecht te zijn. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |