|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
In het buitenland altijd Gouda kopen, die smaakt tenminste vaak nog ergens naar. |
|
als je haar maar goed zit. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Geen ervaring met baby's verkrachten hier. |
|
Ik ben blij dat jullie er ook zo overdenken! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Wat een kuttopic. |
|
quote: Ik dacht even dat ik de enige was. Boks, Schaep!! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Verder vind je hier informatie om je vermoedens te staven: fficial&client=firefox-a" target="_blank" class="url3" rel="nofollow">http://www.google.nl/search?q=Gouda+%2B+marokkanen&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nlfficial&client=firefox-a Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Gouda? Daar worden buschauffeurs gemolesteerd? |
|
Als het een minderheidsgroepering is, wat is dan het probleem? Bareuh... |
|
quote: Als iemand jou een bierglas geeft waar voor 80% Hertog Jan in zit, maar waarvan de overige 20% bestaat uit lauwe urine, dan ga jij toch ook klagen? [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 24-03-2011 20:33] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Ja precies. Hier in Uden vallen de buschauffeurs tenminste gewoon zelf de minderheden lastig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Deze uitzending is me altijd bijgebleven, hehe. http://zembla.vara.nl/Maatschappelijk-debat.2064.0.html?&tx_ttnews[pointer]=1&tx_ttnews[tt_news]=1555&tx_ttnews[backPid]=2063&cHash=228b74a713 Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Hahaha. Uden represent man. Daar gebeurt het. |
|
quote:je kunt het ook als gel gebruiken signature |
|
quote: IDD beetje de urine koud maken is het minste wat je kunt doen. Mooi voorbeeld trouwens, die moet ik onthouden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: . Bareuh... |
|
quote: Maar dan wel zonder die uiterst lullige typo, gaarne (er stond eerst 'jouw' in plaats van 'jou' ) Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Hahahahahahaa.... HAHAHAHAHAHAH.... HAHAHAHAHA |
|
quote: BAM! |
|
quote: LOL, in Gouda hebben wij meegemaakt dat het bijna escaleerde toen we de spullen naar de auto aan het sjouwen waren, er stond een behoorlijk vervelend groepje bij de parkeerplaats. Het hielp niet dat de zatte bassist met 1 snaar van de band de vervelende mensen toesprak dat hij hun zusjes in de kont geneukt had. Is met een sisser afgelopen. Boeiender |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Verbaast me niks, Mocrootjes staan toch bekend om het sissen? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Had er meer mee te maken dat we de zatte bassist belet hebben om ze met een krik te lijf te gaan en we hem in de auto gekregen hebben voordat de versterking gearriveerd was. Boeiender |
|
Haha, fraai weer. Volgens mij is dat incident hier weleens besproken, staat me heel vaag iets van bij.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |