|
Auteur: |
|
|
lolwut? Props daarvoor [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 25-03-2011 17:35] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
pff, bwahaha. Juni is zo wel echt een belachelijk drukke metalrockmaand aan het worden.. |
|
Ja inderdaad, als bezoeker mag je wel bergen met geld hebben |
|
Ja man waarom niet een festieval van maken met al die gave bands...... O ja, dat verkoopt niet volgens Mojo Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
En eind juni in Atak: http://www.atak.nl/agenda/1421/ Probleem alleen daar is dat niet zeker is welke datum het gaat worden. In de agenda staat zaterdag 25 juni, daarentegen staat in de beschrijving: quote: Wel aanwezig in enschede in ieder geval. [Dit bericht is gewijzigd door Morpheus2000 op 26-03-2011 12:33] |
|
25e gaat hem niet worden denk ik, staan ze al op graspop. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
succes, zonder festivals.. 1 juni: Kampfar + Vreid - Baroeg 2 juni: Mucky Pup – RandRock 4 juni: Mucky Pup – Dynamo 5 juni: Mucky Pup - Baroeg 5 juni: Bring Me The Horizon - Melkweg 7 juni: Judas Priest - 013 7 juni: Danzig – Effenaar 8 juni: Iron Maiden – Gelredome 10 juni: ReVamp - De Vorstin 11 juni: Morbid Angel – Atak 11 juni: The Damned Things – Dynamo 12 juni: Morbid Angel – 013 14 juni: Wolfmother – Oosterpoort 15 juni: Rob Zombie - Paradiso 15 juni: Down – Effenaar 15 juni: Black Label Society - Paard 16 juni: Converge – Dynamo 17 juni: Goatsnake – Doornroosje 18 juni: Primus - Paradiso 19 juni: Primus – Effenaar 22 juni: Social Distortion - Paradiso 23 juni: KoRn – 013 23 juni: Vader, Krisiun - LVC 23 juni: Sepultura - Hedon 23 juni: Deicide – Baroeg 24 juni: Deicide – Iduna 25 juni: Cavalera Conspiracy - Effenaar 26 juni: Boysetsfire – Melkweg 26 juni: Black Label Society - Atak 28 juni: Mastodon – Patronaat 29 juni: Eyehategod - Baroeg 29 juni: Mastodon – Metropool 30 juni: Hatebreed - Metropool 30 juni: Boysetsfire - Mezz 30 juni: US Bombs - The Rambler 30 juni: Kyuss – 013 |
|
Iemand hier naartoe geweest? Dit concert is toch vijf minuten voor aanvang (voorprogramma was reeds geweest) afgelast? |
|
K Ga direct kaarten halen!!! |
|
quote: Veel plezier! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Dat ligt natuurlijk ook helemaal niet aan Mojo. |
|
quote: Ben je niet in de war met Slayer? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Share the dirt! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Index / Concerten |