|
Auteur: |
|
|
|
|
Te ziek, maar helaas te ver Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dag later in 013. Zeker aanwezig dan. |
|
En op zaterdag 28 mei in Patronaat, Haarlem. |
|
*kick* |
|
quote: Aanwezig Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dat kan ik eigenlijk niet missen... |
|
quote: |
|
LDC was top gisteren! |
|
Ik ben zaterdag in Haarlem wezen kijken. Van Schizoid Lloyd heb ik weinig meegekregen, aangezien uitgebreid dineren ook belangrijk is. Vervolgens heb ik erg genoten van een sterk optreden van Long Distance Calling, dat m.i. het inspiratieloze Amplifier volledig wegspeelde. Het was niet alleen muzikaal interessanter, maar men wekte tenminste ook nog de indruk met plezier op het podium te staan, in tegenstelling tot Amplifier, waarvan ik toch iets meer bezieling had verwacht. |
|
metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
quote: Helemaal met je eens. Uitstekend concert van Long Distance Calling, die naar mijn zin te kort speelden. Hadden nog wel een nummer of 2 extra erbij mogen spelen. Want ondanks dat ik Amplifier op cd heel aardig vindt klinken, deed het me live bijna niets. Na 4 nummers Amplifier de Haarlemse nacht maar ingedoken en me meer vermaakt in een cafe aan de Botermarkt. Trouwens het eerste voorprogramma, Schizoid Lloyd, was een wel erg leuke eerste kennismaking met deze band. Gelijk de EP van hun maar meegenomen. |
Index / Concerten |