IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Do. 26-05 - Amplifier + Long Distance Calling - Doornroosje
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 27-03-2011 12:52 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-03-2011 13:06 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Te ziek, maar helaas te ver

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-03-2011 13:37 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Dag later in 013. Zeker aanwezig dan.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 27-03-2011 16:23 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

En op zaterdag 28 mei in Patronaat, Haarlem.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-03-2011 16:33 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Nieuwe album is zoooo gaaf! 2 cd's tot de laatste minuut de moeite waard! .. En LDC als voorprogramma.. wow.. heb er zin an! (denk dat het 013 of Haarlem wordt by the way..)

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 19-05-2011 22:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

*kick*

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 19-05-2011 22:35 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2011 16:23 schreef Tenderstrike het volgende:

Aanwezig

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 19-05-2011 22:38 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2011 16:23 schreef Tenderstrike het volgende:

Dat kan ik eigenlijk niet missen...

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 20-05-2011 7:44 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2011 13:37 schreef Mark Z het volgende:
Dag later in 013. Zeker aanwezig dan.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-05-2011 11:37 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

LDC was top gisteren!

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 30-05-2011 18:05 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik ben zaterdag in Haarlem wezen kijken. Van Schizoid Lloyd heb ik weinig meegekregen, aangezien uitgebreid dineren ook belangrijk is. Vervolgens heb ik erg genoten van een sterk optreden van Long Distance Calling, dat m.i. het inspiratieloze Amplifier volledig wegspeelde. Het was niet alleen muzikaal interessanter, maar men wekte tenminste ook nog de indruk met plezier op het podium te staan, in tegenstelling tot Amplifier, waarvan ik toch iets meer bezieling had verwacht.

Basement
Perpetrator of evil
Usericon van Basement
Posted 31-05-2011 11:52 by Basement Wijzig reactieProfiel van BasementQuote dit berichthttp://www.basementonline.nl

Morpheus2000
Usericon van Morpheus2000
Posted 31-05-2011 18:57 by Morpheus2000 Wijzig reactieProfiel van Morpheus2000Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/morpheus2000

quote:
Op 30 mei 2011 18:05 schreef Blueprint het volgende:
Vervolgens heb ik erg genoten van een sterk optreden van Long Distance Calling, dat m.i. het inspiratieloze Amplifier volledig wegspeelde.

Helemaal met je eens.
Uitstekend concert van Long Distance Calling, die naar mijn zin te kort speelden. Hadden nog wel een nummer of 2 extra erbij mogen spelen. Want ondanks dat ik Amplifier op cd heel aardig vindt klinken, deed het me live bijna niets. Na 4 nummers Amplifier de Haarlemse nacht maar ingedoken en me meer vermaakt in een cafe aan de Botermarkt.
Trouwens het eerste voorprogramma, Schizoid Lloyd, was een wel erg leuke eerste kennismaking met deze band. Gelijk de EP van hun maar meegenomen.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com