|
Auteur: |
|
|
Black Label Society met frontman Zakk Wylde komt naar Atak! Na een uitverkochte show in Melkweg eerder dit jaar komen ze naar Enschede om het podium op haar grondvesten te laten schudden. In 1988 was Ozzy Osbourne op zoek naar een nieuwe gitarist en ontdekte de destijds 21 jaar oude Zakk Wylde. Zakk heeft in totaal aan vijf van Ozzy’s albums meegewerkt en is daarmee dan Ozzy’s meest constante gitarist. 1994 is het jaar dat Zakk zichzelf neerzette als niet alleen een gitarist, maar ook als zanger. Dat jaar kwam hij met zijn solo debuut ‘Pride and Glory’ op de markt onder de naam van Pride and Glory. Na een album onder zijn eigen naam in 1996 kwam in 1998 het eerste Black Label Society album ‘Sonic Brew’ uit. Black Label Society heeft zich vanaf het eerste album afgezet van de conventionele metal sound door Southern Rock invloeden. Met 8 albums op naam waarvan de laatste ‘Order of the Black’ uit 2010 komt heeft Zakk laten zien hij al lang niet meer alleen de gitarist van Ozzy Osbourne is. Bereid je zondag 26 juni voor op een avond vol Southern Metal met klassiekers zoals ‘Superterrorizer’, ‘Bleed for Me’, ‘In This River’en vele anderen. Tickets De voorverkoop voor dit concert start dinsdag 29 maart om 10.00 uur via een ticket link op deze website. Zaal open: 19:30 Aanvang: 20:00 Ticket: €28,00 Aan de deur: €31,00 http://www.atak.nl/agenda/1423/ Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
VVK gestart! http://www.ticketmaster.nl/BLACK+LABEL+SOCIETY-tickets/event/BL260611 http://www.atak.nl/agenda/1423/ [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-03-2011 11:31] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Gave poster! Wel afwezig... |
|
Vanavond dus! |
|
Voorprogramma (archer) begint om 20:15 BLS begint om 21:15 Laatste mogelijkheid om naar Deventer terug te treinen is om 23:45 De soundcheck klinkt alvast lekker. |
|
quote: Ah, zakk is aan het chekken of zijn solo's goed door komen. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ging me om de eindtijd van BLS. Die spelen vast niet veel langer dan 2 uur dus OV zou geen probleem moeten zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Eerder hoe hard hij kan spelen gok ik. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: hehehehe, paar jaar terug heb ik ze gezien op Speed fest. Zakk stond op een verhoging voor aan het podium giganties te soleren en op een gegeven moment wou de andere gitarist in zetten waarop Zakk heftig met zijn hoofd begon te schudden. Vervolgens zag je die gezer het volume van zijn gitaar weer dicht draaien, een blikje bier pakken, en tegen een versterker geleund op zijn dooie gemak dat blikje klijnjan maken, terwijl zakk maar door ging. man wat heb ik gelachen zeg. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Dat was duidelijk, maar er staat geen eindtijd op het speelschema. |
|
quote: Hij was gisteren ook weer lekker bezig met z'n solo. Mag van mij ook wel iets korter. |
|
|
|
quote: Of gewoon niet. Wat een muzikale diarree. Verder vond ik het wel goaf. |
Index / Concerten |