![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Weet iemand trouwens ook hoe ik van Linda en Jessica kan afkomen? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ja hoor, "anti-linda &jessica" shampoo. ![]() ![]() |
|
Hou het ajb een beetje serieus en ga dus niet in op topicverziekende opmerkingen van panda. Bvd ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote: ja sjaan. (ik heb zelf ook last van roos trouwens ![]() ![]() |
|
Kunnen we hier niet 'het algemene haar problemen' topik van maken? Ik heb dan wel geen roos, maar wel van dat droge stro achtige haar. ![]() ![]() |
|
quote: Ik vind het goed Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
ik denk dat ik binnekort van alle roos en jeuk afben...aangezien ik nu kaal ben ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
toch raar dat zoveel mensen last hebben van (erge)jeuk en roos. zouden we ons haar teveel wassen??? ![]() ![]() |
|
quote:Ik denk het. Drie maal per week is meer dan genoeg. ![]() |
|
quote: Of al die shampoo's zijn gewoon slecht. Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote: kan best, aangezien ik om me haar schoon te houden me 7-14x in de week douch (en ik hou van lekker lang douchen...) My madness, my sadness ![]() |
|
Ik heb ook last van roos en ik was mijn haar 1 keer per half jaar, dus kan best van teveel wassen komen ja ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |