|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Weet iemand trouwens ook hoe ik van Linda en Jessica kan afkomen? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: je gaat toch geen humor krijgen he |
|
quote: ja hoor, "anti-linda &jessica" shampoo. |
|
Hou het ajb een beetje serieus en ga dus niet in op topicverziekende opmerkingen van panda. Bvd Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: ja sjaan. (ik heb zelf ook last van roos trouwens ) |
|
Kunnen we hier niet 'het algemene haar problemen' topik van maken? Ik heb dan wel geen roos, maar wel van dat droge stro achtige haar. |
|
quote: Ik vind het goed Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ik denk dat ik binnekort van alle roos en jeuk afben...aangezien ik nu kaal ben My madness, my sadness |
|
toch raar dat zoveel mensen last hebben van (erge)jeuk en roos. zouden we ons haar teveel wassen??? |
|
quote:Ik denk het. Drie maal per week is meer dan genoeg. |
|
quote: Of al die shampoo's zijn gewoon slecht. Don't blush when I rip you open |
|
quote: kan best, aangezien ik om me haar schoon te houden me 7-14x in de week douch (en ik hou van lekker lang douchen...) My madness, my sadness |
|
Ik heb ook last van roos en ik was mijn haar 1 keer per half jaar, dus kan best van teveel wassen komen ja Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |