|
Auteur: |
|
|
YGG is de nieuwste spruit in de Oekraïense black metal familie. De band bestaat uit ex-leden van onder meer Nokturnal Mortum & Khors en maakt lekkere agressieve edoch melodieuze black metal die exact lijkt op al die andere bands uit dat land. Niks nieuws onder de zon dus maar wel weer erg lekker. De pagan en folk invloeden lijken bij YGG tot een minimum beperkt te blijven, wat op zich wel weer verfrissend is. De band heeft zojuist haar eerste plaat uitgebracht: YGG - full-lenght (2011) Een officiële website of een Myspace is mij nog niet bekend maar de plaat valt te beluisteren via metalarea. Kopen kan overigens hier. Ik wens iedereen veel plezier met YGG! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
*kick* Zojuist even gecheckt naar aanleiding van de (prachtige) albumcover. Fijn spul! Aanrader inderdaad. |
|
helemaal uit oog verloren, es opsnuuven signature |
|
Opsnorring atm. Ben benieuwd. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ass to Mouth signature |
|
Tuurlijk, bart. Het zal ook weer niet. Ik denk at this moment. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ooops signature |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
het kon ook nog een betaalautomaat zijn signature |
|
Maar dat was niet het eerste wat je dacht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
Erg goed idd, alhoewel ik de synths niet altijd iets toe vind voegen. De zanger van Walknut doet ook mee, nice! http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
Maar weer eens draaien dan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: http://high-street.org/uploads/34_atm_fraud.jpg tada ATM fraude signature |
|
Trek dit wel! Goede tip. |
|
quote: moet je eerst lid worden? linkje anders? |
|
Klinkt erg fijn. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Echt goeie boel; CD verkrijgbaar op Metal Méan en Elsrock! |
|
Check vooral ook Walknut - Graveforests and Their Shadows. Ook uit die hoek geloof ik. Ow en het is ook tof. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
signature |
|
quote: Mmm, even opsnorren als ik het eerstgenoemde evenement bezoek. |
|
heerlijke sfeer heeft dit album! dat laatste nummer lijkt maar te blijven duren |
|
Heb deze net op voorraad; vette cd maar niet zo goed als die Walknut of de nieuwste Nokturnal Mortum! |
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
Index / Heavy Metal |