|
Auteur: |
|
|
heel misschien aanwezig Wil je muilperen? |
|
IS DIT EEN GRAP? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik wacht op de shag-grap |
|
Aanwezig |
|
Autobots inferior->Soundwave superior |
|
Jezus! 15 euro voor Hail of Bullets? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Volgens mij wel een normale prijs voor een internationaal bekende band maar dat ze toevallig uit Nederland komen doet daar niets aan af volgens mij. Voor een Pestilence of God Dethroned ben je ook al gauw 15 euro kwijt volgens mij. Ik heb het er ook niet voor over maar daarom kom ik tegen woordig ook maar zelden bij een konsert tegenwoordig. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Vrij normale prijs hoor. Maar is dit de laatste show van een van de TMDC heren? |
|
Rookhok |
|
Moeilijk lange intro van TMDC wel. Wil je muilperen? |
|
Ze gingen net wel mooi knokken Wil je muilperen? |
|
1aprilwawawa Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zeker geen grapje ze stonden net buiten alweer te kibellen Wil je muilperen? |
|
En wie zijn 'ze' ?? |
|
quote: Sensatiezoekert! Bareuh... |
|
True :-) |
|
Pics or it didn't happen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: rookruimte bedoel je. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Geen foto's, maar wat er gebeurde was ongeveer dit. Gast 1 springt in de pit zomaar op de rug van gast 2. Deze pikt dat niet en geeft hem een paar patsen. Ze worden uit elkaar getrokken maar gast 2 weet weer in de buurt van gast 1 te komen en geeft hem nog een paar patsen. :') Wil je muilperen? |
|
Ik houd er ook niet van om door halfnaakte zwetende gays geknuffeld te worden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Echt wel! |
|
21:56:09 01-04-11 2 BRAN P 1 PAC-brandmelding 0261-7060 STICHTING NIEUW ROMEIN BAGIJNESTRAAT 59 LEEUWARDEN (LEEU) Inzet 026133 026150 0303424 BRW Leeuwarden ( Beroeps Hoofdpost Kazernealarm ) Lang leve de rookmachine |
|
quote: Beetje respect voor die mosh Ik heb wel altijd een t-shirt aan Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat zegt 'ie, halfnaakt. |
Index / Concerten |