|
Auteur: |
|
|
signature |
|
Klinkt goed! Je moeder. |
|
Bruut ! TUFKAM |
|
Deze vrijdag in Little Devil, Tilburg samen met Gorephilia en Skullhog |
|
Ja, vette line-up! Ook erg benieuwd naar Gorephilia, want die hebben vorig jaar ook een fantastische plaat uitgebracht! Ook mooi: Undergang speelt in een Deense ochtendshow (dat is lekker wakker worden!) en wordt ook nog redelijk uitgebreid geïnterviewd. Tijdens de tour met Gorephilia hebben ze ook een split met die band bij, deze track staat erop: [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 05-07-2018 19:56] |
|
Balen dat ik niet kan, maar herkansing volgt op Kill-Town deathfest. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 05-07-2018 21:19] |
|
Zometeen naar Little Devil zin in . Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Whehehe, wat tof! Dat moeten ze bij koffietijd ook doen. “Rudolph, bedankt voor dat heerlijke recept voor linksdraaiende aardbeienkoekjes. Voordat we overschakelen naar Mireille voor een verslag van de Huishoudbeurs, eerst een optreden van Rectal Smegma. Dat wordt swingen!” Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Jij hebt al een tijdje geen koffietijd meer gezien, he. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Koffietijd is Mireille en die veel te bruine meneer Hans. Oldschool Jongûh Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Borreltijd met Ederveen en Niterink ken je dat? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Zeker! Nooit heel erg gekeken, maar kan me nog wel glühbier herinneren, hehe Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Undergang was vet, goede liveband! Gewoon superlomp en smerig met moddervette grooves. Na een half uur is het wel genoeg, dan heb ik het wel gehoord. |
|
Gisteren gaan kijken in Deinze met Corpsessed in het voorprogramma. Ik ging vooral voor Corpsessed die weer goed waren. Undergang niet mijn ding. Die lompheid kan me niet bekoren en de grunt is oersaai. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Lekker weer The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja wel lekker lompe death maar die grunt... Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Pitchshifter denk ik... |
|
De nieuwe plaat (Aldrig i Livet) is vandaag uitgekomen en is moddervet! |
Index / Heavy Metal |