![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Wellicht wel aanwezig om Michiel even te knuffelen. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
- Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Gaaf, helaas ben ik al op een van de andere 10 duizend dingen die er op die dag te doen is... ![]() |
|
Ander keertje dan maar, Regeer ![]() ![]() ![]() |
|
Komende zaterdag alweer! ![]() Gister even met Michiel en Miriam overlegd en bij deze beloof ik degenen die BOB zijn uitermate zware tijden en mensen die gratis officiële Jägermeister/God Dethroned shot glaasjes willen hebben moeten maar langs komen, deze zullen worden uitgedeeld nadat de inhoud eruit verdwenen is! ![]() |
|
Top ![]() Die God Dethroned shot glaasjes zijn best gaaf. Er past namelijk ook precies een waxinelichtje in ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
ik kom ook maar dan laat heb namelijk 2 feestjes IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Oh wij zijn nog wel even bezig ![]() ![]() |
|
quote: En eierdopje, asbak, en gewoon voor drankjes... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Vanavond alweer, om 20 uur is de deur open en omdat we sinds deze week ook internet in de Subsonic hebben kunnen alle verzoekjes vanavond direct gestreamd worden ![]() ![]() |
|
Godverdomme wat zuipen, ontiegelijk.. Was n zeer geslaagd feesje! Ben benieuwd wie t alemaal overleefd hebben ![]() |
|
quote: Ik! ![]() quote: Gelukt! Meerdere malen zelfs. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Toen er voor Michiel een witbier/malibu besteld werd was de status duidelijk ![]() Briljant feest en iedereen bedankt voor de gezelligheid! ![]() |
|
Jij bedankt! Ik ben kapot. ![]() |
|
Was zeer geslaagd! En Michiel was wel behoorlijk knuffelig door alle drank :D Nog lekker gedanst trouwens op het einde van de avond ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
Was zeer geslaagd feestje. Had het wel even zwaar vandaag:D ![]() |
|
Mooi om te horen ![]() De volgende editie vindt op 6 mei plaats als Sodom pre-party en dit keer wellicht in combi met de verjaardagsparty van John Gheestenland, maar info volgt daar nog over ![]() ![]() |
|
Komen er ook Gheestenland shotglaasjes? :D What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
DAN WIL IK BLACKMETAL KORTING IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |