|
Auteur: |
|
|
Wellicht wel aanwezig om Michiel even te knuffelen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
- Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gaaf, helaas ben ik al op een van de andere 10 duizend dingen die er op die dag te doen is... |
|
Ander keertje dan maar, Regeer Belooft nu sowieso een dikke party te worden, hoorde van Michiel en Mirjam dat er behalve de Groningers ook flink wat lui uit Eindhoven en Utrecht komen, dus we bereiden ons met het opnieuw vullen van de 1000 liter tank deze maar maar alvast voor |
|
Komende zaterdag alweer! Gister even met Michiel en Miriam overlegd en bij deze beloof ik degenen die BOB zijn uitermate zware tijden en mensen die gratis officiële Jägermeister/God Dethroned shot glaasjes willen hebben moeten maar langs komen, deze zullen worden uitgedeeld nadat de inhoud eruit verdwenen is! |
|
Top Die God Dethroned shot glaasjes zijn best gaaf. Er past namelijk ook precies een waxinelichtje in No regrets and no remorse... |
|
ik kom ook maar dan laat heb namelijk 2 feestjes IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Oh wij zijn nog wel even bezig |
|
quote: En eierdopje, asbak, en gewoon voor drankjes... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Vanavond alweer, om 20 uur is de deur open en omdat we sinds deze week ook internet in de Subsonic hebben kunnen alle verzoekjes vanavond direct gestreamd worden |
|
Godverdomme wat zuipen, ontiegelijk.. Was n zeer geslaagd feesje! Ben benieuwd wie t alemaal overleefd hebben |
|
quote: Ik! quote: Gelukt! Meerdere malen zelfs. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Toen er voor Michiel een witbier/malibu besteld werd was de status duidelijk Briljant feest en iedereen bedankt voor de gezelligheid! |
|
Jij bedankt! Ik ben kapot. |
|
Was zeer geslaagd! En Michiel was wel behoorlijk knuffelig door alle drank :D Nog lekker gedanst trouwens op het einde van de avond No regrets and no remorse... |
|
Was zeer geslaagd feestje. Had het wel even zwaar vandaag:D |
|
Mooi om te horen De volgende editie vindt op 6 mei plaats als Sodom pre-party en dit keer wellicht in combi met de verjaardagsparty van John Gheestenland, maar info volgt daar nog over |
|
Komen er ook Gheestenland shotglaasjes? :D What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
DAN WIL IK BLACKMETAL KORTING IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Index / Concerten |