|
Auteur: |
|
|
Jezus, wat klinkt dit kut. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dit is een list. Right? *pleurt As I Die van Paradise Lost in playlist* |
|
Ik hintte niet naar As I Lay Dying in ieder geval. Maar deze mannen maken fucking goede muziek en zijn VEEL beter dan Stray From The Path, Ben . En ze hebben lauwe tourvideo's. (shit happens series ) Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Heb je al blackmetal geluisterd Pim? |
|
quote: Neen , toetschweek betekent dat ik geen muziek luister omdat ik dan moet leren. Ik heb zelfs de deathcore rec's van Ben niet kunnen checken, zo erg is het. Wel Dornenreich geluisterd en Summoning staat nu ook op het lijstje Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
NO EXCUSES! KERKEN BRANDEN JIJ! |
|
OOOOH, WHY IS THERE NO-ONE DISAPPROVING?!!! Hiervan wil je toch rondrennen, rondschreeuwen, jezelf volgooien met alcohol en de longen uit je lijf schreeuwen terwijl je alles om je heen vernietigd? (diaphtheiroon) [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 02-04-2011 2:06] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Daar heb ik geen kutmuziek voor nodig. |
|
Wat is deze? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Deze is "Druk op play en je gaat dood". |
|
fijne band |
|
Oneindig legitiem dit Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
1 goed nummer gemaakt De rest kan me niet zo bekoren. http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
De nieuwe stijl, de oude stijl. Allemaal toppie! Jammer dat ze populairder zijn in VS dan in EU... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik heb ze gezien in de VS, een headliner met o.a. Between The Buried And Me en Bleeding Through. ETID heerste wel behoorlijk moet ik zeggen, dat rock n roll achtige komt veel beter over live dan op plaat. Ik vind die zangert op cd toch een beetje teveel knijpen... |
|
Over een kleine 2 weken in Tilburg! http://www.013.nl/event/4319_the_bouncing_souls_every_time_i_die |
|
Helaas afwezig, maar wel zien op With Full Force gelukkig! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Pim, nou moet je mij wel even uitleggen wat je met 'lauw' bedoelt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Bedoelde, bedoel je? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat bedoelde ik. Open doel. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Open doei. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Every Time I Doei I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nou, wat een gedoei weer... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ga wel even kijken op Graspop, mijn broer is er helemaal wild van. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
Index / Heavy Metal |