![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Jezus, wat klinkt dit kut. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Dit is een list. Right? *pleurt As I Die van Paradise Lost in playlist* ![]() |
|
Ik hintte niet naar As I Lay Dying in ieder geval. Maar deze mannen maken fucking goede muziek en zijn VEEL beter dan Stray From The Path, Ben ![]() En ze hebben lauwe tourvideo's. (shit happens series ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Heb je al blackmetal geluisterd Pim? ![]() |
|
quote: Neen ![]() Ik heb zelfs de deathcore rec's van Ben niet kunnen checken, zo erg is het. Wel Dornenreich geluisterd en Summoning staat nu ook op het lijstje ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
NO EXCUSES! KERKEN BRANDEN JIJ! ![]() ![]() |
|
OOOOH, WHY IS THERE NO-ONE DISAPPROVING?!!! Hiervan wil je toch rondrennen, rondschreeuwen, jezelf volgooien met alcohol en de longen uit je lijf schreeuwen terwijl je alles om je heen vernietigd? (diaphtheiroon) [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 02-04-2011 2:06] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote:Daar heb ik geen kutmuziek voor nodig. ![]() ![]() |
|
Wat is deze? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Deze is "Druk op play en je gaat dood". ![]() |
|
fijne band ![]() ![]() |
|
Oneindig legitiem dit Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
1 goed nummer gemaakt De rest kan me niet zo bekoren. http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy ![]() |
|
De nieuwe stijl, de oude stijl. Allemaal toppie! Jammer dat ze populairder zijn in VS dan in EU... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ik heb ze gezien in de VS, een headliner met o.a. Between The Buried And Me en Bleeding Through. ETID heerste wel behoorlijk moet ik zeggen, dat rock n roll achtige komt veel beter over live dan op plaat. Ik vind die zangert op cd toch een beetje teveel knijpen... ![]() |
|
Over een kleine 2 weken in Tilburg! http://www.013.nl/event/4319_the_bouncing_souls_every_time_i_die ![]() |
|
Helaas afwezig, maar wel zien op With Full Force gelukkig! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Pim, nou moet je mij wel even uitleggen wat je met 'lauw' bedoelt. ![]() |
|
Bedoelde, bedoel je? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Dat bedoelde ik. Open doel. ![]() |
|
Open doei. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Every Time I Doei ![]() |
|
Nou, wat een gedoei weer... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Ga wel even kijken op Graspop, mijn broer is er helemaal wild van. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |