|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit zijn de zalen die al meewerken: Baroeg, Beijneshal, De Gonz, Jc Solution, Koornbeurs, Lazeru's, Little Devil, Metropool, Stairway to Heaven, The Cave, The Rambler, Wilhelmina Pakhuis, Winston Kingdom. Dit zijn Dj's die meewerken en/of vrijwilligers die zalen, bands en sponsoren aan het benaderen zijn. Metalnight666 Renate Weber Dj Robsea Danny Darko Irving Metronoom Koulen Jahua Oosterveen Dit zijn de bands, verdeeld op provincie van herkomst. Noord Holland: Bring on the Bloodshed, Conteched, Dark Reign, Deafening, Double Cross, Incision, Lockdown, State of Negation, Mindshade, Van Got Los, Champagne Sweat Purplex Zuid Holland: Motörblok Sudden Annihilation Gottlieb Hessa 010 Life Burns Cold New York Diesel Nailgun Massacre Ocean Spirit Primitive Straight Unicorn The Machette Masacre The People Tree The Sound of Amnesia Under Destruction Viral When Paradise Failed World of stone Mr. man Buxom Prime Utrecht: After the Silence Motel Moon Refulgence Groningen: Devil's Rejects None Shall Pass Gelderland: Anger Needs Direction Overijssel: Grim Ordeal, Spyker Limburg: Audiofeel Z.O.D. Suicide Chocolate Cake Noord Brabant: Up the Irons, Zeeland: Sweet Lord Animals Overigen: 10 to go, Awash, Dit is overigens twee weken werk.... in Zuid Holland heb ik een een zalentekort, heb in het zuiden en het oosten bands nodig, want daar heb ik wel al een paar zalen mee. Ik wil trouwens ook niet de bands op kosten jagen door ze te laten reizen voor een show... maar juist zo lokaal mogelijk inzetten, want niemand verdient hier aan, alles puur uit menslievendheid. Weet er iemand sponsoren? Het promomateriaal en de advertentie in Aardschok moeten ook nog betaald worden. [Dit bericht is gewijzigd door Brani op 05-04-2011 15:14] |
|
quote: Alleen als de monteur ook voorrijkosten rekent, anders niet! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Wateringen? Wist niet eens dat daar een zaal was! |
|
quote: En welk doel gaat dat geld nou precies dienen dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Er zit ook nog een andere zaal in Wateringen zelfs, genaamd de Nederland Drie. De mannen van Rectal Smegma komen uit het Westland, misschien willen zij wel daaro spelen op een benefietavond! www.nederlanddrie.nl http://www.myspace.com/westlandgoregrind 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Hehe, het moest haast wel een kutkneus zijn. :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Met m'n band op een benefietavond spelen zou ik zeker doen, maar dan wil ik wel dat de opbrengst van de avond aantoonbaar naar een nuttig uitvoerbaar doel gaat. Koop met de opbrengst sushi bij de lokale sushibar en dan kunnen de eigenaren het storten naar hun familie in Japan haha! @ Brani: Als je de hardcore band Lockdown bedoeld die uit Noord Holland zou komen dan heb je het mis want ze komen uit Tilburg [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 05-04-2011 18:28] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik ken nog wel een dweilorkest die wil spelen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Mooi. Bijna poëtisch. Bruce Banner |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: Nederland 3 en Oikos. die laatste is echt niet groot hoor hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nee, ik bedoel de thrashmetal band Lockdown uit Amsterdam. Wie zijn die gasten uit Tilburg dan? Lijkt me wel lachen om ze een keer op dezelfde avond te laten spelen quote: Meer dan een, de opbrengst gaat naar het Rode Kruis, en alle participanten krijgen er een stukje promotie voor terug. [Dit bericht is gewijzigd door Brani op 08-04-2011 10:14] |
|
quote: Oh haha dat zou wel grappig zijn, in januari heb ik samen met hun opgetreden in Nieuwendijk http://www.slimweb.org/bands/540/Lockdown quote: Nou dan gaat het geld wel naar een goede organisatie die wat met geld kan doen, als is het maar een paar honderd euro haha 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Donaties aan stichting Brani zijn ook welkom trouwens |
|
quote:Kijk, nu komt de aap uit de mouw. |
|
quote:Verrassend toch? Dat iemand die nul muzikaal talent heeft en bandjes afscheept in 020 hiermee komt? Boeiender |
|
Niet echt, nee. |
|
@ Mr. N. Al het opgehaalde geld word gepubliceerd met daarbij waar het heen gegaan is, zodat iedereen gewoon kan zien dat ik er niets aan verdiend heb. Had je trouwens kunnen weten als je de moeite had genomen om het op te zoeken, maar ik vind het niet erg om het hier nog eens neer te zetten. [Dit bericht is gewijzigd door Brani op 11-04-2011 9:54] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |