IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Virtueel Pesten Vorige pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 04-04-2011 23:06 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2011 20:51 schreef ElitE het volgende:
Oh bij ons is aas de baas.

En heer keer (waar de pot draait)

De baas? Boven baas, of wat?

Heer nog een keer. 7 wacht even, 8 wacht, joker 5 bijpakken, 2 = 2 bijpakken, boer is zeggen wat het wordt.

OT; Is virtueel pesten eigenlijk niet voorbehouden aan sneue tieners?


Subtiel kamerolifantje


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-04-2011 23:22 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2011 17:57 schreef bastianus het volgende:
Vorig jaar naar een schoolbijeenkomst over pesten geweest. Als je ziet hoe ver virtueel pesten kan gaan, daar lusten de honden geen brood van. Maar een mooie uitspraak van de coach toen heb ik wel onthouden:
Mensen die het nodig vinden zichzelf groter te maken door anderen omlaag te halen, daar mankeert zelf ook iets aan. Iemand die van zichzelf zeker en sterk is heeft het namelijk niet nodig om anderen voor zijn positie te gebruiken.
Onthoud die, Pim.


Ik wil het sentiment niet breken hoor, maar ik maakte maar een geintje.

OOOOH PIIIIIM, WAT BEN JE TOCH EEN KLOOTZAK.

Serieus nu: iedereen voelt zich wel eens onzeker, en ik dus ook.

Lijkt me als leraar wel moeilijk om continu met pesten geconfronteerd te worden. Ik vond heel dat voorlichting gedoe op school al zo verschrikkelijk over the top. Wanneer pesten inslaat is het echter wel verschrikkelijk, lijkt me moeilijk om dat te handelen als leraar.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-04-2011 23:24 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Lijkt me ook moeilijk handelen, het is keihard verboden op school maar je kan er veel aan verdienen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-04-2011 23:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Dyslectische mensen schijnen trouwens ook veel gepest te worden op school.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-04-2011 23:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Als je te lui bent om te lezen dan verdien je het ook.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-04-2011 23:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Net als wanneer je te lui bent om het verschil groen en blauw te leren.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-04-2011 23:31 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Die shit is niet te handelen (op z'n engels)


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-04-2011 23:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hmm. Ik heb het idee dat iedereen op school onderhand dyslectisch is of een andere handicap heeft. Elk excuus wordt gebruikt om maar niet te hoeven presteren. Wat dat betreft is het onderwijs in ons land echt op de mietjes en zwakke broeders afgestemd. Als er maar niet gewerkt of gepresteerd hoeft te worden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-04-2011 23:34 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Net zoals dat iedereen ADD of ADHD lijkt te hebben vandaag de dag. Nogal een populaire aandoening.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-04-2011 23:36 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2011 23:33 schreef bastianus het volgende:
Hmm. Ik heb het idee dat iedereen op school onderhand dyslectisch is of een andere handicap heeft. Elk excuus wordt gebruikt om maar niet te hoeven presteren. Wat dat betreft is het onderwijs in ons land echt op de mietjes en zwakke broeders afgestemd. Als er maar niet gewerkt of gepresteerd hoeft te worden.


Dat zei ik in het dyslectentopic een paar maanden geleden ook, maar toen werd dat met de harde hand afgeslagen. Maar ik ben het compleet met je eens. Als je ver wil komen moet je échter wel presteren. Dus daarom maar een profiel met drie keuzevakken en gymnasium .

Daarentegen zijn er een aantal hele slimme mensen die op het gymnasium zitten en ook dyslectisch zijn, dus er zijn natuurlijk uitzonderingen (maar jij beweerde uiteraard ook nooit dat er geen uitzonderingen zouden zijn).


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-04-2011 23:38 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2011 23:34 schreef BenKnuckles het volgende:
Net zoals dat iedereen ADD of ADHD lijkt te hebben vandaag de dag. Nogal een populaire aandoening.


True, zodra ik voor een hockeywedstrijd heen en weer sta te springen op The Ghost Inside vragen mensen al of ik ADHD heb. En daarnaast komt dat geADHD ook doordat de jeugd de hele dag allerhande energy-drinks zit weg te kanen.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Silence
Usericon van Silence
Posted 04-04-2011 23:41 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2011 23:33 schreef bastianus het volgende:
Hmm. Ik heb het idee dat iedereen op school onderhand dyslectisch is of een andere handicap heeft. Elk excuus wordt gebruikt om maar niet te hoeven presteren. Wat dat betreft is het onderwijs in ons land echt op de mietjes en zwakke broeders afgestemd. Als er maar niet gewerkt of gepresteerd hoeft te worden.
Voor mijn opleiding moet je een Nederlandse taaltoets halen. Wel zo handig, wanneer je veel rapporten moet schrijven. Alleen wat ik vreemd vind: dyslecten krijgen géén extra kans. Buitenlanders wel, omdat het niet hun moedertaal is.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-04-2011 23:45 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2011 23:41 schreef Silence het volgende:
Voor mijn opleiding moet je een Nederlandse taaltoets halen. Wel zo handig, wanneer je veel rapporten moet schrijven. Alleen wat ik vreemd vind: dyslecten krijgen géén extra kans. Buitenlanders wel, omdat het niet hun moedertaal is.


Dat is lichtelijk tegenstrijdig inderdaad, maar dan nog begrijpelijk gezien de huidige maatschappelijke/politieke omstandigheden.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-04-2011 1:24 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 april 2011 23:29 schreef Onweerwolf het volgende:
Net als wanneer je te lui bent om het verschil groen en blauw te leren.


Het is rood en groen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-04-2011 7:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2011 23:41 schreef Silence het volgende:
Voor mijn opleiding moet je een Nederlandse taaltoets halen. Wel zo handig, wanneer je veel rapporten moet schrijven. Alleen wat ik vreemd vind: dyslecten krijgen géén extra kans. Buitenlanders wel, omdat het niet hun moedertaal is.
Apart. Maar buitenlanders zijn nog wel bij te scholen, dyslecten niet meer op die leeftijd. Overigens, op het HBO bij mij kunnen dyslecten m.b.v. steunlessen zelfs de lerarenopleiding doen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 05-04-2011 11:08 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Harten 3


wouter023


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-04-2011 11:33 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 5 april 2011 7:56 schreef bastianus het volgende:
Apart. Maar buitenlanders zijn nog wel bij te scholen, dyslecten niet meer op die leeftijd. Overigens, op het HBO bij mij kunnen dyslecten m.b.v. steunlessen zelfs de lerarenopleiding doen.


"Zelfs de dyslecten" Hehe zo mongolide zijn ze ook weer niet, ze hebben gewoon moeite met lezen maar hebben daarvoor meestal andere kwaliteiten. Ik vind het niet zo vreemd dat na nog geen 5000 jaar schrift(en pas 100 a 200 jaar de gehele bevolking) niet iedereen goed toegespitst is op lezen.

Aan de ene kant iets om rekening mee te houden aan de andere kant het beste wat helpt is trainen om te lezen en niet te bewust bezighouden met het lezen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-04-2011 11:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2011 11:33 schreef ElitE het volgende:
"Zelfs de dyslecten" Hehe zo mongolide zijn ze ook weer niet, ze hebben gewoon moeite met lezen maar hebben daarvoor meestal andere kwaliteiten. Ik vind het niet zo vreemd dat na nog geen 5000 jaar schrift(en pas 100 a 200 jaar de gehele bevolking) niet iedereen goed toegespitst is op lezen.

Aan de ene kant iets om rekening mee te houden aan de andere kant het beste wat helpt is trainen om te lezen en niet te bewust bezighouden met het lezen.

Hou nu eens op met mij virtueel pesten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-04-2011 11:37 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Alleen als je in mn kleurenblindenpraatgroepje komt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 05-04-2011 11:40 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 4 april 2011 23:38 schreef iPim het volgende:
True, zodra ik voor een hockeywedstrijd heen en weer sta te springen op The Ghost Inside vragen mensen al of ik ADHD heb. En daarnaast komt dat geADHD ook doordat de jeugd de hele dag allerhande energy-drinks zit weg te kanen.


Mensen die dingen als 'de jeugd' zeggen moeten minstens de oorlog hebben meegemaakt. Net als mensen van 14 zeggen: 'vroeger, toen'. Als je dik, oud, behaard, grumpy bent en begint af te takelen. Dán mag dat.
Ontopic: Ziektes en aandoeningen zijn ook maar namen die wij eraan gegeven hebben.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-04-2011 11:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2011 11:37 schreef ElitE het volgende:
Alleen als je in mn kleurenblindenpraatgroepje komt.
Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n last van mijn kleurenblindheid. Het is wat onpraktisch, maar ik heb veel urgentere problemen, altijd gehad ook. Kunnen we niet gewoon een keer een biertje gaan drinken? Met de Ulk erbij b.v., die is ook kleurenblind.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-04-2011 11:42 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe tuurlijk heb je er geen last van, maar dat is nog geen reden om geen praatgroep op te richten voor deze visueel uitgedaagden. Juist omdat overal al een praatgroep of stichting voor is

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 05-04-2011 11:43]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-04-2011 11:45 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2011 11:40 schreef holysjit het volgende:
Mensen die dingen als 'de jeugd' zeggen moeten minstens de oorlog hebben meegemaakt. Net als mensen van 14 zeggen: 'vroeger, toen'. Als je dik, oud, behaard, grumpy bent en begint af te takelen. Dán mag dat.
Ontopic: Ziektes en aandoeningen zijn ook maar namen die wij eraan gegeven hebben.
Vind ik ook.
Bovendien help je jezelf niet echt door nadruk op een beperking te leggen. Beter ga je van je mogelijkheden uit.
BTW, ben jij die gast uit Uden met die sik, kort haar en tattoos?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 05-04-2011 11:56 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Ik woon er inderdaad, maar tatoeages heb ik niet. Kort haar zou kunnen (is nu al weer stuk langer)


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen