|
Auteur: |
|
|
Your mother ate my dog! |
|
Boeiender |
|
wellicht aanwezig, begint al druk te worden die maand. |
|
niet wellicht.... je BENT er gewoon.. verder geen gemaar! Your mother ate my dog! |
|
Die eerste bandnaam vindt Iwan vast niet in orde. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Iwan? niet in orde? verklaar je nader? Your mother ate my dog! |
|
ff een kick!!! dit wordt een omeunig vet feestje Your mother ate my dog! |
|
quote: denk het ook niet. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Hij kent het al wel een tijdje in iedere geval Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Aha... Iwan... die kale uit Enschede die eerst bass deed bij deifecation... die is helemaal wijs van Disney's 'Ariel' Your mother ate my dog! |
|
|
|
80% kans dat ik aanwezig ben! co-operation not competition! |
|
De vrijdag staan ze voor 6 euro MET Rompeprop in Weert. |
|
ja, dat loont wel ja, voor 1,50 van Arnhem naar Weert... haha, nee, die vrijdag kan ik niet! co-operation not competition! |
|
Haha tsjah, moet het wel een beetje promoten die hap hè. |
|
Iwan is niet de kale bas maar gitarist.. Annyhow, Splattered marmaids is wel erg gaaf.. |
|
quote: gitarist jah... ik vergistte me en splattered mermaids is ZEKER weten ERG vet! Your mother ate my dog! |
|
aanwezig! 20:30 uur splattered memaids 21:30 uur Rectal Smegma hri merch aanwez ig. co-operation not competition! |
|
co-operation not competition! |
|
Dat was een mooi feestje zo op de woensdag. Boeiender |
|
Ik hoop er vrijdag nog even bij te zijn. |
|
quote: Doe ze de groeten, als ze nog leven. Ze gingen nu naar een Vodkabar...... Boeiender |
|
quote: Oh, oh... Vodka woensdag in de Move. Dat zal een zwaar avondje geweest zijn... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: LOL, en ze waren al zwaar naar de klote... Boeiender |
|
t was een verschrikking!! iedereen naar de tyfus die avond... maar wel mooi feestje Your mother ate my dog! |
Index / Concerten |