![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() Your mother ate my dog! ![]() |
|
![]() Boeiender ![]() |
|
wellicht aanwezig, begint al druk te worden die maand. ![]() |
|
niet wellicht.... je BENT er gewoon.. verder geen gemaar! ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
|
Die eerste bandnaam vindt Iwan vast niet in orde. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Iwan? niet in orde? verklaar je nader? ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
|
ff een kick!!! dit wordt een omeunig vet feestje ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Hij kent het al wel een tijdje in iedere geval ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Aha... Iwan... die kale uit Enschede die eerst bass deed bij deifecation... die is helemaal wijs van Disney's 'Ariel' ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
80% kans dat ik aanwezig ben! ![]() co-operation not competition! ![]() |
|
De vrijdag staan ze voor 6 euro MET Rompeprop in Weert. ![]() |
|
ja, dat loont wel ja, voor 1,50 van Arnhem naar Weert... ![]() ![]() co-operation not competition! ![]() |
|
Haha tsjah, moet het wel een beetje promoten die hap hè. ![]() ![]() |
|
Iwan is niet de kale bas maar gitarist.. Annyhow, Splattered marmaids is wel erg gaaf.. ![]() |
|
quote: gitarist jah... ik vergistte me en splattered mermaids is ZEKER weten ERG vet! ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
|
aanwezig! 20:30 uur splattered memaids 21:30 uur Rectal Smegma hri merch aanwez ![]() co-operation not competition! ![]() |
|
![]() co-operation not competition! ![]() |
|
Dat was een mooi feestje zo op de woensdag. ![]() Boeiender ![]() |
|
Ik hoop er vrijdag nog even bij te zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Doe ze de groeten, als ze nog leven. ![]() Ze gingen nu naar een Vodkabar...... Boeiender ![]() |
|
quote: Oh, oh... Vodka woensdag in de Move. Dat zal een zwaar avondje geweest zijn... ![]() "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
quote: LOL, en ze waren al zwaar naar de klote... Boeiender ![]() |
|
t was een verschrikking!! ![]() iedereen naar de tyfus die avond... maar wel mooi feestje ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |