|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 4 juni en zondag 5 juni Buiten De Waterpoort, Gorinchem Zaterdag 4 juni 2011 14.00 The Brave 15.00 The Morgan Affair 16.00 Mortukai 17.00 Challenger 18.00 This Ends Tonight 19.00 Magnetron 20.00 Erebus 21.00 Stigma 22.00 Fenris 23.00 Tribütor 00.30 Muziek over PA 02.00 Einde Zondag 5 juni 2011 14.00 Mother Of Sin 15.00 Variscythe 16.00 Sepiroth 17.00 Paradox Soul 18.00 Chaos 19.00 Monstertone 20.00 Muziek over PA 21.00 Einde Zaterdag 4 juni 2011 van 14.00 - 02.00 uur Zondag 5 juni 2011 van 14.00 - 21.00 uur Entree Zaterdag € 7,50 Entree Zondag € 5,00 Combikaart (beide dagen) € 10.00 Meer info en links naar de bands op: http://duveltjesrock.cafegenesis.nl Leuk festival op een mooie locatie! Vast wel weer aanwezig op de zaterdag, voor de zondag moet ik nog even kijken. |
|
Beide dagen dezelfde headliners Best in de buurt, maar ik sla het over. |
|
quote:Gratis bier heb ik al heel vaak zien spelen in Zutphen. Kutband. En wat is Einde? Spelen die Nederlandse uitvoeringen van nummers van the Doors? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dit is een tof festival, waarschijnlijk ben ik wel aanwezig! Hopelijk staat er niet weer zo'n paal voor het podium haha Een aantal jaar terug deed ik met een stel collega's mee aan een zaalvoetbal toernooi, we hadden ons de naam De Winnaar Van Dit Toernooi aangenomen, dat klonk wel grappig uit de speakers haha [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 04-04-2011 21:09] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Kejedieband is waarschijnlijk ook aanwezig |
|
quote:Leeft Michel nog ja? Gave gast. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ook ooit eens tegengekomen: de band Canceled, ook leuk voor in de concertagenda. |
|
|
|
quote: Daarom hebben ze op een gegeven moment hun naam ook maar veranderd naar Demia. |
|
Als ze nou Sepiroth en Chaos ook op de zaterdag zetten... |
|
quote: Juist ja, hoe dan ook ben ik op zaterdag wel aanwezig waarschijnlijk! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nog 2 weekjes! |
|
Schop! Morguuuh! (en zondag) |
|
Morgen zeker aanwezig, zondag weet ik nog niet |
|
quote: Hangt ervan af hoe gezellig het zaterdag is |
|
Hehe idd, zondag niet meer geweest. Was dus heel gezellig zaterdag! |
|
quote: Dit is echt een goed grap! Wil je muilperen? |