|
Auteur: |
|
|
Season of Mist is proud to announce the signing of OLD SILVER KEY, a brand new band born from the hyperactive mind of DRUDKH mainman Roman Saenko and consisting of four DRUDKH members plus French artist Neige (ALCEST, AMESOEURS) on vocals. The aim of this new project is to create nostalgic, romantic and light atmosphere of solitude, beholding, childhood and warmth. The first album is already in recording process. http://www.season-of-mist.com/news |
|
Klinkt inderdaad erg intressant. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Het debuut "Tales of Wanderings" komt 16 september uit. Heel benieuwd. http://www.season-of-mist.com/bands/old-silver-key |
|
Eerste nummer online gevonden: |
|
Dit klinkt zeker niet onaardig. Is het nummer al ergens te downloaden? |
|
Klinkt inderdaad goed. Maakt mij wel benieuwd naar meer, dus we wachten wel. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Ik heb de download via een downloadcard die ik heb gekregen bij de Season Of Mist-stand op Graspop. U heeft mail! |
|
@Holysjit: Thanks! |
|
Ik trek die gaye Neige shit gewoon niet. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Nu is het alleen nog wachten op een clip op MTV en een deal bij Roadrunner. Overigens hoort dit topic m.i. thuis in "Muziek algemeen", niet hier. |
|
quote: Dan luister je er niet naar. Eigen schuld. |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Het idee, destijds viel er nog niks te horen. Zang stoort me gewoon, en ik hoor er geen depri drudkh in. [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 18-07-2011 16:36] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
@G.I.R.L: Als je bij voorbaat wist dat Alcest je ding niet is, had je kunnen verwachten dat dit ook de verkeerde uitwerking op je zou hebben. |
|
Ik luister Souvenirs regelmatig, maar hier vind ik gewoon het stemgeluid nichterig. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
@G.I.R.L: Dan zul je beter moeten luisteren. Anyway, enjoy Souvenirs. |
|
wat G.I.R.L. zegt; wat een nichterige zang.. ik trek eht slecht... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Nee. |
|
Mooi hoor |
|
Ik kan hier ook niet zo veel mee. |
|
Moest eerst ook nogal wennen aan die zang, maar dat nummer bleek later nogal goed te zijn. Benieuwd! |
Index / Heavy Metal |