IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Bruiloft Vorige pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 09-05-2002 17:57 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 9 mei 2002 17:43 schreef DarknessThere het volgende:
't is simpel eigenlijk.

Een vriend van je trouwt. Je bent uitgenodigd. Je gaat, want als je dat niet doet krijg je actheraf een boel gezever en gezeik op je rug en dat is het dan toch ook weer niet waard... of wel?
Sja, dat ligt er dus maar net aan hoe je instelling is.



Styhn
Usericon van Styhn
Posted 09-05-2002 18:19 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

het is natuurlijk het een
of het ander

trouwen sucks iig... slaat helemaal nergens op


11.45: restate my assumptions


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-05-2002 19:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 mei 2002 17:24 schreef Vargen666 het volgende:
Hmm, ligt er aan hoe'n goeie schoolmaat het is....


Het feit dat ik er geen zin in heb geeft al aan dat het niet om een real close friend gaat.

Gozer is écht wel te gekke gast, alleen ik zie 'em nooit want hij leeft zeg maar in een geluidsstudio en anders issie op tour. Het is dus niet een bepaald dynamische vriendschap, maar het is wel een soort van vriendschap.

My beste vrienden zeiden ook al dat het een vette klotedag voor me zal worden en hebben me voor de grap al aangeraden om m'n Altar - youth against christ shirt aan te doen.

Dat doe ik toch maar niet, maar áls ik me er overheen zet en er toch ben dan zal dát het enige zijn; beslist géén kadoshit en géén verkleedpartij.

Ik voel me enorm verplicht, maar gevoelsmatig heb ik er totaal geen zin in.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 09-05-2002 19:23 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Never act against your own interest.

Als je er echt geen zin in hebt en er tegenop ziet, dan moet je ook niet gaan. Praat gewoon eens rustig met je vriend en leg jou principes en gevoelens tegenover deze gebeurtenis uit. Als hij echt een goede vriend is begrijpt hij het wel.


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 09-05-2002 19:26 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2002 19:23 schreef DimmuChild het volgende:
Never act against your own interest.

Als je er echt geen zin in hebt en er tegenop ziet, dan moet je ook niet gaan. Praat gewoon eens rustig met je vriend en leg jou principes en gevoelens tegenover deze gebeurtenis uit. Als hij echt een goede vriend is begrijpt hij het wel.


idd dat zou ik dus ook doen.


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 09-05-2002 19:56 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2002 19:07 schreef Mutilator het volgende:
Ik voel me enorm verplicht, maar gevoelsmatig heb ik er totaal geen zin in.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Een van mijn beste vriend gaat over twee weken trouwen en ik weet dat ik het niet kan maken om te gaan, en erg vind ik het ook eigenlijk niet omdat ik toch weet dat het na de plichtplegingen toch wel heel gezellig gaat worden.
En toch heb ik er nu geen zin in!

Oh ja: je blijft verschoond van een een of ander vrijgezellenfeest?
Dat ga ik dus niet doen. Er gaat een vriend van mij trouwen en dan wordt ik uitgenodigd voor het vrijgezellenfeest van zijn vriendin, omdat mannen en vrouwen traditioneel dan worden gescheiden. Belachelijk vind ik dat, dus daar ga ik niet naartoe.

[Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 09-05-2002 19:59]


No regrets and no remorse...


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 09-05-2002 19:58 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2002 17:57 schreef Vargen666 het volgende:
Sja, dat ligt er dus maar net aan hoe je instelling is.



of hoe serieus je je vriendschap neemt


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 09-05-2002 20:00 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2002 19:58 schreef witch het volgende:
of hoe serieus je je vriendschap neemt
Da's waar.


No regrets and no remorse...


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen