|
Auteur: |
|
|
Bollywood heeft wel wat ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Per definitie al kut. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
kut is om te likken dit is ajuin signature |
|
Bollywoood vind ik qua films niet zo veel aan, maar Turkse en argentijnse remakes van Amerikaanse films kunnen wel geniaal zijn. Voorbeeldje Turkse Rambo Je moet er natuurlijk wel van houden. Wil je muilperen? |
|
Trouwens bollywood kan er ook wat van chek de "remake" van the matrix maar eens, echt bizarre shit Wil je muilperen? |
|
De Matrix was beter ja. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dan ook even de hit posten natuurlijk: Die gaat er hier op feestjes altijd erg goed in. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:My loony bun is fine, Benny Lava! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mooie herinneringen. |
|
quote: Die is ook echt te gek, beste ooit! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Het nummer heet trouwens Kalluri Vaanil en de zanger is Prabhu Deva. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En het is gewoon extreem toffe muziek ook nog. |
Index / Algemeen |