|
Auteur: |
|
|
Gelukkig maar, wat een bagger bij elkaar. ofwel : afwezig. ROTT AND ROLL |
|
Omnium Gatherum en Dark Tran. zijn wel lekker. Maar Hengelo. Even kijken wat ik daar mee doe. |
|
Wow, Omnium Gatherum! Die laatste cd is geweldig!! DT is ook gaaf, maar die zie ik al op Fortarock. an evil incarnation of DEATH! |
|
Hengelo is te furrr voor mij. Dark Tranquillity is gelukkig ook de enige band van deze line-up die ik vet vind. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dit keer ga ik niet. |
|
Haha, wat is dit voor Nederlands: "(roterend slot)". |
|
Heb het van een Vlaamse site namelijk. |
|
quote: Dat is real Nederlands, bro. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
en betekent? |
|
Dat Varg en Mercenary afwisselen op de affiche. Op de ene plaats zal bvb Mercenary voor Varg spelen, op een andere plaats zal Mercenary na Varg spelen. Ik kan verdomme even niet op een degelijke vertaling voor 'slot' komen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ah oke. |
|
quote:Heb je dat nooit, dat je dronken thuiskomt en je het niet voor elkaar krijgt om de sleutel in het slot te steken omdat het slot de hele tijd lijkt te bewegen? |
|
Komaan man, speel nu even mee, hij was er net ingetrapt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Nee, nooit |
|
hm niet aanwezig gok ik.. poep line up |
|
Ben wel benieuwd naar hoeveel man er nou op zo'n fest als dit af zou komen...gok 5 man en een paardenkop... ROTT AND ROLL |
Index / Concerten |