|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeg, ik vind het forum een beetje traag de laatste tijd. Wat jullie? Valt hier wat aan te doen? |
|
Nee. |
|
Nee, ga maar weg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Definieer 'traag'. Subtiel kamerolifantje |
|
Ik denk dat 'ie langzaam bedoelt. |
|
Ik heb er geen last van. Niet meer dan eerder in ieder geval. |
|
Gaat het om het laden van de pagina of de reacties van de users? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
De reacties van de users. |
|
Sorry maar ik heb toch al 3 andere topics uitgelezen bekeken voordat ik een reactie van jou kon verwachten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik denk dat "sporadisch" dan een beter woord is. Maar goed. Ik blijf bij mijn eerder gemaakte punt. |
|
Hee ouwe alles goed? |
|
Prima, dank je. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
:') |
|
quote:We worden allemaal een dagje ouder. Sorry voor de late reactie. |
|
quote: Bij jou geeft het niet man! |
|
quote:Oh, op die manier. |
|
Thuis is ie goed rap, maar op werk is zm wel wat trager .. komt denk ik door de geweldige it onfrastructuur op het werk .. |
|
Ik denk dat het komt omdat meer users dan aan het werk zijn. |
|
nee da kennie |
|
Je hebt gelijk. |
|
Wat een kuttopic. |
|
Heb je geen snelheidslimieten bij ambtenaren? Meer dan 120 aanslagen per minuut en de ARBO staat op de stoep. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gaat niet echt hard. Maar dat is dus goed. Ofnie? OFNIEHIEHIE? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
DUURT LANG!! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dit is toch wel een van de snellere topics op ZM. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Administration | Volgende pagina |